Meestal Albert Heijn, maar steeds vaker bij de Vomar. Betere service en een veel nettere winkel, minder druk. Assortiment is net uitgebreid, dus ik kan er nu ook bijna alles vinden wat ik wil hebben.
meestal ahxl. heeft alles op voorraad, aanbiedingen zijn de moeite waard en winkelt gewoon erg fijn. vooral de zelfscan is erg handig. inpakken terwijl je boodschappen doet, bij de uitgang scanne, pinnen en doorlopen. soms jumbo als de kids niet mee willen werken. hier hebben ze een kinderopvang met ballenbak etc voor kindjes vanaf 2 jaar. super lieve opgeleide leidsters letten daar op je kids terwijl je boodschappen doet. ideaal en de kids vinden het geweldig bij de ballenbakwinkel
AH, daar hebben ze allerlei keuzes in prijzen. Heel soms ga ik de Aldi binnen en ga ik langs de buurtsuper. Ik heb een hekel aan boodschappen doen en dan vooral veel verschillende winkels. Eén winkel is genoeg voor mij.
De wekelijkse boodschappen doe ik bij de Aldi, maar het fruit, de groente en soms iets anders doordeweek haal ik bij de Coop.
ik kan niet stemmen denk ik. wij gaan naar de aldi liddl ah c1000 super allemaal voor bepaalde aanbiedingen of bepaalde produkten die we altijd uit die winkel hebben
80% bij de AH en soms naar de Aldi omdat daar andere hele lekkere dingen te koop zijn. Maar om de kosten hoef ik het niet. Als je bij de AH op de bonus aanbiedingen en euroshopper afga kan je soms goedkoper uit zijn. (en je bij de Aldi ben ik altijd meer kwijt omdat je dan zooooooooo veel lekkere dingen zie, en ik kom er dan ook niet zo vaak)
alberthein aldi en nettorama kaufland netto edeka aldi lidl en nog een paar (dld) wij hebben niet echt 1 vaste winkel we komen wel veel in duitsland scheeld mij teveel
Ik ga meestal naar Albert Heijn, en voor de aanbiedingen dan nog langs de C1000/Dirk vd Broek. Aldi en Lidl alleen als ik in de buurt ben, maar dan sla ik sommige dingen wel even groot in!
AH voor euroshopper, huismerk, groente en fruit. Vomar voor toetjes, melk, worst en a-merken (sojaproducten voor mijn zoontje).