ik was eerder ook een euroshopper fanaat, maar lidl heeft echt smaakvollere produkten.... euroshopperkoffie niet te drinken, koffie van de lidl (goudemerk) en de pads extra dark zijn lekker....ik heb ook altijd de frisdranken van lidl, zijn goedkoop en lekker, en light.... euroshopper sinas-light bestaat niet...ook de melk, even duur als euroshopper maar in een fijnere verpakking met draaidop..... lidl heeft ook 30+ kaas, bij ah moet je dan de duurdere merken nemen.....en de vruchtensappen (appel en sinaasappel van euroshopper vind ik neit erg lekker) dus bij mij heeft lidl euroshopper van zijn 1e plaats verdreven..... vlees en groenten haal ik wel graag bij ah.... maar als ik bij lidl ben neem ik het ook mee van daar alleen kleiner assortiment maar wel vaak goedkoper.....
Dagelijkse boodschappen bij de C1000, vaak ook de grote boodschappen omdat de C1000 op 100m afstand zit. Deen en Dekamarkt kom ik ook regelmatig.
Ene week Jumbo, andere week Colruyt of Delhaize (B). En maandelijks een voorraad halen bij aldi als de maaltijdcheques er zijn
Meestal de Hoogvliet. Luiers en billendoekjes halen we bij de Aldi en daar doen we dan vaak ook wat andere boodschapjes.
Ik ga vaak naar de Plus (puur omdat het dichtbij huis is) en 1 keer in de week de grote boodschappen bij de Hoogvliet.
Normaal gesproken doen we boodschappen bij C1000, nu is die tijdelijk gesloten ivm verbouwing en gaan we naar AH. Kleine boodschappen tussendoor doen we bij de Plus.
Vroeger Aldi en C1000. Toen Aldi en Nettorama. Toen alleen de Nettorama. Nu proberen om AH (vooral Euroshopper) en de Nettorama te combineren...
Wij doen onze boodschappen voornamelijk bij de Lidl (daarop heb ik gestemd) want deze zit dichtbij en vanwege de prijs/kwaliteit Als we nog eens iets vergeten zijn is het verschillend (vaak PLUS, soms Jumbo of Emte).