Heb Lidl aangevinkt,maar das momentel voor de XXL aanbiedingen. Verder heb ik toch m'n vaste dingetjes in de vaste winkels,ik kijk echt op een dubbeltje Zelfs als iets 5 cent goedkoper is rij ik er nog voor om Bas om de hoek dus daar kom ik ook veel(houdbare magere melk) AH voor 3 broden Aldi voor de Vruchtenhagel en Jumbo voor de ontbijtkoek
Albert Heijn en Nettorama. De Jumbo bij ons vind ik geen sympathieke winkel. Hun groente en fruit is vaak oud, het personeel vind ik onbeschoft. Enige voordeel daar is dat ze parkeerplaatsen voor auto's met kinderstoeltjes hebben. De fijnste winkel vind ik de AH, omdat ik daar lekker op mijn gemakje kan winkelen, de paden zijn er breed zat, dus je loopt niet 'vast' als er een andere klant of vakkenvuller staat. En ik doe met de zelfscan en hoef dus ook niet in de rij te staan bij de kassa. Ook nog lekker een bakje thee pakken halverwege. Ook gratis parkeren, bijna altijd plek. Alleen op zaterdagmiddag wil het wel eens vol staan. Ik wissel af met de Nettorama. Die is voor ons net zo ver als de AH als je met de auto gaat, maar op de fiets is het veel dichterbij. Dus voor de kleine boodschap ga ik daarheen. Ook wel om af te wisselen met een goedkopere winkel. Bij de Netto bij ons hebben ze een heel goede groente en fruitafdeling. Altijd lekker vers. Ook hebben ze een breed assortiment qua vlees. Ik heb er niks over te klagen, maar onze schoonmaakster zegt dat het gehakt en de verse worst er een raar smaakje heeft. Wij hebben nooit wat gemerkt.
Ligt er maar net aan wat we eten en we verder aan boodschappen nodig zijn. Kijk altijd goed de folders na en ga naar de winkel waar ik het voordeligst uit ben.. Groente en fruit haal ik 9 van de 10 keer bij de lidl ( goed en goedkoop)
Voor de grote boodschappen ga ik altijd naar lidl. Moet je kijken wat dat scheelt!! Voor een tas boodschappen bij deen heb ik een halfvolle kar bij lidl . Dingen die tussendoor nodig zijn haal ik vaak bij jumbo of deen.
Naar de Nettorama (A-producten, groente/fruit en zuivel) en dan naar de AH (voor aanbiedingen en Euroshopper-artikelen)
Wekelijks naar de Jumbo, soms tussendoor naar de Plus omdat die in het dorp ligt en eens in de 2 maanden eens naar de Aldi als ik toevallig in de buurt ben.
Nettorama heeft ook altijd wel hele interessante aanbiedingen,is hemelsbreed niet ver weg maar moet door een verschrikkelijke tunnel heen dan... (R'dam-Zuid-Heinenoord)en dat zie ik mezelf nou niet op m'n fietsje doen
Lidl en vaak ook de plus, AH en C1000...zit allemaal bij ons in de buurt...net wat uitkomt en wat handig is...kijk wel even naar wat de aanbieding zijn op dat moment...