Herkenbaar hoor Donderdag was ik niet helemaal fit, moe en 37.4. Toch gaan werken, normaal zou ik dat ook doen. Verder niks aan de hand maar vandaag enorme spierpijn.. Verder nergens last van. Vind het maar lastig.
Vermoeidheid en spierpijn kunnen ook symptomen zijn van corona. Of van griep. Of van intensief sporten. Of ... Ik zou laten testen.
Vanmorgen opgestaan met wat hoesten, wat slijm in mijn keel. Jongste is ook verkouden. Vandaag zou mijn 1e schooldag zijn maar gaat dus niet lukken helaas.
Hier benauwd, slijm ophoesten, wat misselijk en gewoon niet fit. Heb over 1 uur een afspraak. Ben benieuwd...
Dat is snel! Ik kon donderdag pas terecht via landelijk nummer. Daarna lokale ggd gebeld en kan nu morgen omdat ik zorgmedewerker ben. Daar is in deze regio een speciaal uur voor om snel te testen en zou voorrang voor de uitslag.
Ik ben al de hele ochtend aan het proberen te bellen voor een afspraak voor een van mijn kinderen. "Omdat er zoveel gebeld wordt zijn alle lijnen bezet en kunnen wij u op dit moment niet te woord staan" hoor ik al vanaf 8.00u. Lekker dan..
Ws hoort deze bij onpopulaire meningen, maar ik snap wel hoe al die ggd's overbelast raken als ik lees hier met welke symptomen mensen al twijfelen om te gaan testen. Ik denk dat zo laagdrempelig testen helemaal niet goed is, zo komen mensen die wellicht daadwerkelijk Corona hebben er helemaal niet meer door.
Ja maar ja het is nu wel het advies van de overheid. Ik ben gisteren getest met hoesten, verkouden. Wat mij betreft gewoon een holte ontsteking zoals ik dat zo vaak heb maar het advies is je bij deze klachten te testen of anders tot 24 uur na het aflopen van de klachten thuis te blijven. Daar heb ik sowieso geen tijd voor want uit ervaring weet ik dat dit zo 2 weken kan duren. Dus ja, dan een test, is hij negatief kan ik gewoon weer overal heen. Als ze verkoudheid eraf zouden halen en ik ook niet werd geadviseerd thuis te blijven zou ik inderdaad me ook niet laten testen. Dat het alleen bij koorts of benauwdheid ofzo is..
Eens Maar ik twijfelde vanmorgen ook wel of ik nou moest testen of niet. Overal word gezegd dat je laagdrempelig moet testen. Ik verwacht ook niet dat ik positief zal zijn maar het is nou eenmaal de regel. Ik heb ook verhoging en hoofdpijn dus genoeg symptomen. En al dagen gekke spierpijn. zoon is alleen verkouden en die laat ik niet testen.
Oke, maar ook zonder overheid kun je zelf nog nadenken toch? Werd ook na elke persconferentie gezegd, zelf blijven nadenken. Met wat snot testen is echt niet nodig, net zoals spierpijn oid.
Ik heb mijn jongste net op moeten halen van school. Hij geeft aan dat hij keelpijn heeft en een loopneus. Ik vind het in de categorie ‘kan net’ vallen maar mochten de klachten erger worden dan hou ik hem thuis tot het over is. Ik heb hem thuis niet 1 keer zijn neus horen ophalen en hij slikt idd wat moeilijker maar meer merk ik niet. Wij staan er nu zo in dat we niet laten testen, we gaan voor uitzieken.
Nee wat snot niet, toen heb ik me niet laten testen. Maar hoestbuien waardoor mijn man zelfs ergens anders is gaan slapen wellicht wel.