ik vraag me wat af morgen hebben we een feestje en ik wil zoonlief zijn duitsland shirt aan doen (aantal mensen pesten hahaha) maar dit heeft korte mouwen. het word morgen daar zo ongeveer een 20 tot 21 graden kan dit wel? ik vind het erg moeilijk eigenlijk bij 25 is het een korte broek en t schirt maar wanneer een lange broek met t shirt
Ik twijfel ook, kijk morgen wel wat het weer doet. Zonder zon is het al snel koud natuurlijk. Je kan er altijd een longsleeve onderaan doen..
Milan heeft met 20 graden al wel een shirt aan, maar hij heeft t niet snel koudn Ik zou gewoon voor de zekerheid een vestje meenemen.
Ik kijk niet naar het aantal graden, want kan soms heel erg verschillen hoe dat aanvoelt, ik 'kijk' dus naar de gevoelstemperatuur. Ook vind ik het veel uitmaken of je binnen of buiten bent, binnen kunnen korte mouwen, volgens mij, prima, tenzij je het snel koud hebt. Hier krijgt de oudste morgenavond gewoon haar 'EK-outfit' aan: een jurk met spaghettibandjes. Ze heeft het zelden koud en we gaan toch niet naar buiten, dus dan kan dat best. Ze had vandaag ook een t-shirt met korte mouwen aan. Als je weggaat zou ik inderdaad gewoon een vestje meenemen, dan kan het zeker.
Op zich is 20 graden een prima temperatuur om in een 't shirtje te lopen. De meeste mensen hebben in huis een temperatuur van rond de 20 graden en daar kan het ook. Wel vind ik het buiten erg afhangen van of de zon er ook bij is. Als de zon schijnt voelt het snel warmer aan, maar bij bewolking juist weer kouder. Zo ook voor de wind die er staat. Ik zou hem dus het shirtje aandoen en een vest of jasje meenemen voor als het wel te koud is.
ik vind het heel moeilijk, ben zelf (in niet zwangere toestand) een enorme koukleum, maar onze dochter is een kacheltje net als papa. Ik heb haar van de week steeds een bolero over dr shirtje aangedaan, maar die trekt ze zelf steeds uit: mama tis geen winter hoor dus zou naar je zoontje kijken, hij kan dat best aangeven denk.
Lijkt me wel fris... En vooral 's avonds wordt het al snel wat koeler. Maar ze moeten morgen tegen Denemarken hoor, heb je geen Deens shirt?
Ik mocht vroeger: - bij 16 graden korte mouwen - bij 18 graden blote benen - bij 23 graden naar het openlucht zwembad
d LOL Kijk nooit naar de tempratuur,kleed m'n zoontje aan naar hoe het voelt en als ik twijfel gaat er gewoon een vestje mee.