He meiden, zoals jullie kunnen zien ben ik bijna uitgeteld, nu zegt iedereen tegen mij dat k het allemaal wat rustiger aan moet, ben dus echt nog met van alles bezig! VB. meerdere wassen op een dag, het gehele huishouden, beetje helpen klussen bij familieleden enzo ga maar door! MIjn vraagt constant of hij iets uit handen kan nemen maar ik blijf een druk baasje, morgen om half 11 heb ik dus gepland om de vloer te gaan dweilen enzo! NU mijn vraag, als ik me er gewoon goed bij voel, kan het dan kwaad voor de kleine meid in mijn buik? Volgens mij is ze trouwens net zo'n druktemaker want van de 24 uur is deze dame 20 uur klaar wakker! Moet je bijvoorbeeld echt rust nemen de laatste week, voor de bevalling ofzo of iets anders..ja ik weet niet! x pink
IK ben natuurlijk weleens een x moe of last van mijn rug maar dan ga ik gewoon lekker zitten of liggen (slapen) en dan kan ik weer door,..heb er dus gewoon geen moeite mee !!
jij heb last van nesteldrang hahahaha. Opzich zolang jij naar je lichaam luisterd en tussendoor gewoon even je rust pakt is er niets aan de hand hoor. Ik ben verder dan jij en heb gisteren de hele bovenverdieping gesopt en gedaan. Ook de strijk weg gewerkt en alles opgeruimt. Ik voel me goed en de kleine beweegt prima dus geen enkel probleem. Wel ga ik me nu wat koester houden om toch een beetje bij te tanken alleen stik zitten wil ik ook niet. Als ik de komende 3 weken op mijn gat moet gaan zitten dan heb ik straks geen energie om de bevalling aan te kunnen. Gewoon doen waarbij jij je prettig vind en wat goed voeld lichamelijk en pak tussendoor je rust momenten.
Ik zou zeggen, ga lekker je gang. Maar de laatste tijd zie ik om me heen dat de meest actieve het laatst bevallen. Het hoeft natuurlijk niet maar het lijkt wel of degene die rustig aan doen, makkelijker op tijd bevallen. Maar nogmaals, dit is puur in mijn omgeving en nergens op gebaseerd. Fijne laatste loodjes nog!
Ik kreeg bij de vorige zwangerschap onwijs last van nesteldrang bij 38 weken. Wilde het hele huis in 1 dag helemaal schoon hebben en kon echt niet ff lekker rustig zitten want dan wilde ik weer wat doen. En met 38+3 is mijn dochtertje geboren Maar het kan helemaal geen kwaad hoor, zolang jij je goed voelt.
Ik heb de vorige keer de keuken nog geverfd toen ik ruim 41 weken zwanger was. Zolang je je goed voelt is er niks aan de hand.
probeer te genieten, pak de dweil dweil het huis, pak de schoffel schoffel de tuin, zolang jij goed in je vel zit, kun je nog een hele huis verbouwen, zolang je maar snachts wel voldoende slaapt, je lichaam heeft wel iets rust nodig.
Mijn oma zei altijd tegen mijn moeder: zoveel mogelijk proberen te lopen.. zodat (ik) goed kon indalen.. Mijn moeder had van mij geen weeen, toen de dokter even langs kwam had ze al 9 cm ontsluiting, de dokter vroeg toen of me moeder spullen thuis had om thuis te bevallen maar dat wou ze niet. Toch maar naar het ziekenhuis.. is ze ook nog 6 verdiepingen omhoog gegaan met de trap omdat ze niet in de lift durft. en toen ze eenmaal lag, zonder weeen of iets, mocht ze het zelf proberen en binnen 10 minuten was ik er. Dus ik denk maar zo, als je je goed voelt.. waarom zou je dan rustig aan doen. Lekker je gang gaan vind ik
Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Dat geeft vanzelf wel aan als je teveel doet. En zorg verder dat je een beetje uitgerust bent voor de bevalling! Veel succes!
dankjewel lieve meiden voor al jullie antwoorden! Ik had zelf al zo'n vermoedde dat het voor mj als zowel voor mijn babytje geen kwaad kon, maar wou toch even jullie verhaal horen!! Nou de vloer is in ieder geval gedaan, met nog tig andere dingen die ik ineens belangrijk vond hihi.. Alleen allemachtig wat is het benauwd vandaag zeg, zweet me eigen helemaal kapot.... Dus vanavond wel met de voetjes omhoog en lekker nixen Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden, en hopen dat voor sommige WAARONDER MIJZELF de bevalling snel mag komen.....ik ben er klaar voor en ben nieuwschierig!! x pink
en toch ben je er nog niet helemaal klaar voor hahaha. Nesteldrang is vaak toch nog even dat schoon maken en dat want straks komt de baby en dan moet het schoon zijn. Ik ken het gevoel hoor en ondanks het bloed hete weer doe ik gezellig mee met de zwangere poets woedde. Vent lif verklaard me voor gek maar ik wilde toch de oven nog even doen hahahaha. Mijn moeder is weer terug uit London dus de baby kan komen.