H&M slaag ik over het algemeen altijd! En daarnaast Only, Britain, vero moda, the sting en open32.. Ach eigenlijk bij zoveel winkels wel.
shoppen!! heerlijk, maar doe het expres maar niet te vaak anders krijg ik problemen met mijn bankrekening maar soms laat ik me gaan (zoals gister ) en dan heb ik gelijk 4 nieuwe setjes schuldige gister: SPS (superstar) Maar ben ook goede klant van: steps open32 sting dept (vooral door de korting die ik krijg via mijn nicht ) didi forcast jeans centre en soms wat bij villa/mexx/esprit voor schoenen: het merk st. oliver!! heerlijke schoenen man! heb nu weer zin om te gaan shoppen
i know.. gister 3 gescoord. totale schade... 99,.95 en dat valt dan nog mee!! soms heeft sps zulke belachelijke prijzen... 90 euro voor een broek... Ok, die broeken draag ik dan ook wel 3 seizoenen ofzo en ze net iets speciaaler... maar wel even pijnlijk met het pinnen...
Ik koop graag G-star, Fornarina, jurkjes vind ik bij WE erg leuk. Open 32 , Bijenkorf en Men @ Work zijn wel favo winkels