hoi meiden! heb even een vraagje!.... ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger... het kan een weekje langer zijn, maar het is net of ik al een buikje begint te krijgen!.... hebben er meer van jullie last van? en vanaf welke week kan je het eigenlijk al een beetje gaan zien? ik ben benieuwd! liefs
Hoi Sabinetje, je kunt inderdaad al een buikje krijgen maar dit zijn nu toch echt nog je darmen, je kleintje en je baarmoeder zijn nu nog zo klein dat je dit voorlopig nog niet kunt zien! Ik ben nu over de 10 weken zwanger en heb met name 's avonds een kanon van een buik maar zijn toch echt mijn darmen omdat het veel te hoog zit, waar de baarmoeder zit is het namelijk nog niet zo dik haha mja ben er toch wel trots op hoor...! Liefs Nelleke
Hey Sabinetje Ik had ook meteen een buikje! Niet door de kleine, maar omdat je darmen naar voren worden geduwd om je baarmoeder ruimte te geven. Ik had helaas vanaf de tweede maand al zwangerschapskleding nodig, maar achteraf trok het wel helemaal in de juiste proporties. In het begin dacht ik, jeetje ik zal wel moddervet worden, maar dat viel vreselijk mee! Je zult de komende tijd nog wel vaker versteld staan van wat er allemaal met je lichaam gebeurd. Succes!
jep hier nog een en er zijn er nog meer op het forum raar maar waar het kan gewoon ik zou zeggen wees er maar trots op, het gebeurd niet voor niks maar ik ervaar nu, ik wilde het nog niet vertellen enzo maar nu moet ik wel want je ziet het gewoon... is geen ramp hoor! ben super blij maar omdat het nog zo pril is vind ik het een beetje minder
Je babytje is nog maar een paar mm groot dus het zijn je darmen die opgezet zijn. Van iedereen is het verschillend, mijn buik groeide zeer traag en vanaf 26 weken groeit hij reuzesnel.
Bij mij begint het nu. Ik zie het al een tijdje maar het lijkt eerder of ik dikker wordt dan dat ik echt zwanger ben. Ik ben vrij klein 1,64 en weeg 57 KG. Mijn lichaam is dus niet erg groot en heb daar niet veel ruimte haha. Het begon bij mij eerst uit te dijen aan de zijkant en nu als ik lig heb ik ook een buikje :d echt een halve voetbal ofzo sinds vanochtend eigenlijk nu nog wachten op het voelen van leven
haihai! bedankt voor jullie reacties!... jaa het zijn waarschijnlijk wel de darmen ja die een buikje maakt! maar toch wel leuk om te zien.. je krijgt dan toch al het "echte"gevoel van... ja het is echt zo ik ben zwanger... nu heb ik soms echt t idee, het zal toch geen tweeling zijn? mijn vriend heeft altijd sterk het idee gehad dat hij een 2ling zou krijgen en nu nog... ook ik ben er zelf 1 van een 2ling.. een 1-eiige ook nog!... het is spannend allemaal! 4 februari krijg ik een eerste echo dus dan zullen we het zien! liefs,
Hoi hoi, ja ik hoorde het ook dat het kon ja! ik kon ook iemand die 8 weken zwanger was waar je het al aan kon zien.... nu zijn het bij mij wel de darmen denk ik want het is meestal savonds dat je het ziet... wie weet zijn het er wel 2... ben zelf ook van een 2ling dus die kans zit er in! 4 feb. krijg ik en echo dus het is nog even spannend afwachten!
hoi, hoi! nou daar vrees is ook voor ja!.. ik ben namelijk altijd aan het lijnen om me lichaam in vorm te houden want ik heb gewoon aanleg om stevig te worden.... maar ja nu is het lijnen natuurlijk over dus ook ik ben bang dat ik echt tonnetje rond ga worden!... naja als het maar allemaal goed blijft gaan en gezond is is natuurlijk het belangrijkste!... liefs,
Ik had het ook hoor. Met 8 weken moest ik al andere broeken hebben omdat die van mij gewoon niet meer pastten.
Ik had ook met 8 weken al een buikkie... Nou ben ik van mezelf al vrij stevig, dus het leek echt of ik "gewoon" dikker was geworden..vond ik helemaal niet zo leuk eigenlijk. Een "dubieus buikje", noem ik dat.. . Nu ben ik bijna 15 weken en je gaat het nu echt wel zien. Ik let wel heel erg op mijn voeding (gewoon gezond en geen slechte tussendoortjes) en wandel iedere dag een uur (buiten m'n werk om), omdat ik ook geen zin heb om supersuperveel aan te komen; ik heb er gewoon aanleg voor! Het klinkt misschien stom, maar ik moet toch best vaak even slikken als ik naar m'n figuur in de spiegel kijk. Afgelopen zomer zo goed afgevallen en trots op mezelf, en nu zit alles er weer driedubbel aan.. Ik weet dat het voor het goede doel is, en ga nu ook absoluut niet minder eten, maar toch... En dan krijg ik ook nog eens van deze en gene een opmerking dat ik "rond ga dragen". Dan kan ik helemaal verdrietig worden (hormoontjes). Herkent iemand dit? Monique
hoi miffy, nou dat heb ik dus ook!.. ben nu ongeveer 6 weken zwanger en al 3 kilo aangekomen onderhand:O..... kan er soms wel om janken... ook omdat ik altijd goed op de lijn let wat goed is gelukt..... ben 3 jaar gelen rond de 18 kilo kwijt geraakt waardoor ik weer een perfect gewicht heb! dit is ook altijd zo gebleven doordat ik altijd op m'n eten heb gelet ,maar nu ben k bang dat het er zo weer dubbel bij zit!..... naja we zullen zien! sabine
Hoi! Ik ben nu 5 weken en een paar dagen en heb ook al een buikje. Gewone spijkerbroek kan ik niet meer aan, Had ergens een goede tip gelezen om de knoop open te laten en dan met een elastiekje de boel bij elkaar houden. Ik heb ook het idee dat mijn heupen wijder uit elkaar gaan staan. Nu draag ik veel rokjes, maar dan wordt het buikje helemaal benadrukt. Wij wilden ook nog even wachten met het te vertellen, maar ik denk niet dat we dit lang gaan volhouden... Maar ik ben er stiekum wel heel trots op Groetjes!