Meestal rond 0.00 uur en dan om 6.00 er uit, mijn man heeft nog minder slaap nodig, die gaat meestal rond 0.30 naar bed en er om 5.00 uur weer uit. En jij zelf?
Gemiddeld 6 uur denk ik, zo'n beetje van 00:00 tot 06:00. Maar dat is pas sinds kort, beide kindjes sliepen pas heel laat door. Daarvoor was ik blij met vier uur per nacht .
Ik slaap de ene keer 5 uur en de andere keer 9. Heb niet echt een vaste tijd om naar bed te gaan ivm wisselende diensten
Meestal zo 6 uur. Maar geef mij 3 uurtjes of zelfs minder dan kan ik zelfs nog de dag door komen. Pfff adhd is nooit fijn haha!
Een uur of 5-6.... Pffft, voor de kids er waren moest ik minstens 8 uur slaap hebben.... Nu eigenlijk nog, maar dat gebeurt bijna nooit. Ik ben ook altijd moeoeoe... Maar héb het er graag voor over hoor!
Varieert ga meestal rond 00.00uur slapen, als ik moet werken sta ik om 06.15 op, ben ik vrij dan slaap ik tot mijn zoontje wakker wordt, tussen 09.00 en 09.30. Is mijn man echter ook vrjj dan slaap ik gerust het klokje rond.
5 a 6 uur.. mn zoontje wordt 6u / 6.30 wakker en 's nachts ben ik te moe om te slapen dus slaap ik vaak pas na 1.. Gaaap!
Ik slaap gemiddeld zo'n 8 á 9 uur per nacht. Ik geniet er ook nog van voor zo lang het nog kan. Nog een paar weken en dan is uitslapen voorbij, maar ach ik kan niet wachten tot de baby is geboren!
Te weinig, maar daar zou ik zelf verandering in kunnen brengen .. Gemiddeld 6 uur denk ik. Maar neem nou vannacht: Lig nog niet in bed moet nog douchen en rond 6.30 morgenochtend in de auto zitten. Kan heel moeilijk de dag afsluiten. Vaak moet er nog vanalles, of blijf te lang plakken op de bank. Beter overdag plannen, meer loslaten en mezelf een schop onder m'n hol geven is de oplossing. Nu alleen nog even doen :-D!
Ik voel me het beste bij 9 uur. Op dit moment moet ik het doen met veel minder en om nog eens gebroken.
Ik heb echt minimaal 8,5 uur, liefst meer, nodig. Altijd al veel geslapen, ook als kind. Op dagen dat ik de volgende dag moet werken red ik dat niet, dus ik gebruik het weekend om bij te slapen. Ik ga tussen 22:00 en 22:30 meestal slapen, m'n wekker gaat om 5:45 (vanochtend niet, was gister al te moe en kan vandaag wel iets later beginnen gelukkig) Sinds ik zwanger ben merk ik trouwens wel dat ik meer slaap nodig heb. Na 2 dagen minder dan 8 uur merk ik dat ik bij moet slapen.
Bluh hier nog een kleintje aan de borst die elke 2 a 3 uur wakker wordt om te drinken en pas om 10 uur gaat slapen....
meestal tussen de 7 en de 8 uur, af en toe 6 uur ligt er net aan of we iets leuks kijken op tv savonds , als er niks op is ga ik liever mn bed in om 6.00 gaat mijn wekker die van man 5.30 hij heeft ook veel minder slaap nodig
Als ik werk zo'n 8 uur. Dan ga ik om 22.30 slapen en om 6.30 gaat de wekker en kan ik rustig wakker worden. Als ik niet werk 8 a 10 uur, ik ga dan slapen rond 22.30/23.30 en dan zie ik wel hoe ver ik kom. Meestal ben ik wel rond 8.00 wakker.
Meestal een uur of 7. Ik ga ergens tussen 23 en 24 uur naar bed en de meiden zijn meestal ergens om 6.30 wel weer wakker. Voor mij meer dan voldoende, zolang ik er niet 10 keer uit hoef 's nachts en dat is meestal niet het geval. Vannacht viel de oudste uit bed dus toen moest ik er wel even uit maar ze slapen eigenlijk altijd weer snel.