Bij Boaz was ik de eerste maand zwanger en nu reken ik er soort van op dat het bij een 2e dus ook wel snel zal gaan. Eigenlijk is het wel goed om even dit topic te lezen, want ik moet er ook gewoon rekening mee houden dat het anders kan lopen..
Hier bij de eerste raak voor we er ECHT voor gingen (wel "beetje" onveilig gevreeen), Nu hadden we net besloten dat we eind dit jaar wel voor een tweede zouden willen gaan. Wel al gestopt met de pil want heb altijd lange onregelmatige cyclussen met een late eisprong en een korte luteale fase. Prompt dacht ik dat het de 2e ronde weer raak was terwijl we er helemaal nog niet voor zouden gaan! Sterker nog: het zou best lullig uitkomen. Helaas bleek het toch niet zo te zijn (of mis gegaan, wie zou het zeggen?) maar hierdoor kwam wel het besef dat we het toch erg graag wilden! Nu gaan we er dus voor, en komen er allerlei onzekerheden: ben ik nu wel vruchtbaar? Heb ik minder kansen omdat ik van die lange cyclussen heb (40-50 dagen). Stel het lukt nu niet (ben ook al over de 30). De eerste is zo vlot en snel gekomen, is het ons nog een keer gegund? Enz enz.... Sterkte in ieder geval!
bedankt voor alle reacties..... we zitten nu weer op het wachtbankje. alle lieve dames heel veel succes met ook zwanger worden....