hoihoi Ben nu ongeveer 10,5 week maar ik merk nog niet zo heel veel aan mijn buik of lichaam uberhaupt. In principe is dit mijn tweede zwangerschap maar wel mijn eerste die zegmaar echt doorzet nu en op de goede plek zit. En zelf woog ik altijd rond de 48 kg dus ben ook niet heel breed en dus een hele platte buik. Wat ik nu vooral merk is savonds dat t nogal erg opzet en dan echt lijk alsof ik zwanger ben.. maar wanneer ik naar de toilet ben geweest sochtends en nog niet ontbeten heb dan is ie zo plat als een dubbeltje. Ik vraag mij af of er meerdere zijn bij wie t even geduurd heeft en wanneer je dan wel iets begon te zien rond welke maand/week? Ben heel benieuwd soms voel ik me helemaal niet zwanger ik merk wel dat me borsten ietsjes gegroeid zijn maar geen hele cupmaat ofzo. En ja daarnaast de misselijkheid en andere kwaaltjes herinneren me er wel weer aan dat t zo is.
Hoi hoi, Ik was voor mijn zwangerschap ook redelijk slank, met een platte buik. Wat jij beschrijft dat darmenbuikje in de avond, komt mij heel bekend voor. Als ik eerlijk ben dan had ik pas rond 28 weken een echt zwanger buikje! Daarvoor was het natuurlijk wel al iets dikker maar niet de echte 'zwangerschapsbuik'
Hoii, het is niet raar dat je nog geen buikje heb, want je baarmoeder zit nog achter je schaambot. Ik kreeg pas een buikje met 15 weken.
Ik kreeg pas vanaf 19 weken een buikje! Daarvoor soms wel wat opgezet, maar dat was dan de volgende dag weer weg (darmen buikje). Overigens kreeg ik ook daarna pas wat kleine klachtjes (die net zo goed ergens anders van zouden kunnen komen )
Bij mijn eerste kwam ik voor de 20 weken echo: zegt de dame bij binnenkomst: "jij komt denk ik voor de termijnecho?" Met 20 weken was er nog niets te zien! Had ook nog mijn gewone spijkerbroeken aan. Ben op zich slank (bmi21). Bij de tweede zag je rond 18 weken een klein bolletje. Nu 13.5 week en met kleding nog niets te zien. 'Savonds echter wel, maar dat is in de ochtend weer helemaal weg. Beide keren van flinke baby's bevallen 3800-4000 gram. Dus wel of geen buik, wel of niet veel aankomen (bij beide 6 kg) zegt helemaal niets! Die buik komt heus wel!
Het is mijn eerste maar kreeg pas bij 34 echt een zwangerschapsbuik. Inmiddels ben ik ruim 38 en draag nog steeds mijn eigen kleding. Lang leve lang zijn (1,86m).
Ik heb ook pas vanaf 20 weken een zwangerschapsbuikje gekregen.. Nu is hij nog steeds klein & bescheiden.. De meesten snappen niet dat ik nog maar 2 weken moet Ach, dan is het er naderhand ook hopelijk sneller vanaf allemaal
Ik kreeg pas rond 25 weken een echte zwangerschapsbuik. Daarvoor werd ik wel dikker op mijn buik, maar voelde ik me ook vooral dik.
Bij de meeste zwangere vrouwen begin je pas na vier maanden iets te zien ik heb ook nog geen buikje , al vind ik zelf van wel
Het is logisch dat je nog niets ziet je baarmoeder zot nog achter je schaambot. Vanaf 12 weken ongeveer komt die daar achteruit en begint het groeien langzaam. Bij mij was vanaf 16/17 weken wel te zien dat ik zwanger was. En nu zit me buik inmiddels flink in de weg.
Is helemaal niet gek. Bij de eerste kon ik het nog verbergen (als ik zou willen) tot 20 weken en bij de tweede zeker tot 16 a 17 weken. En nu wederom (pas 7 weken) nog niets gezien. Tussen de zwangerschappen door ook wel gesport en krachttraining gedaan misschien dat het deels daaraan ligt.
Bij dat termijn is het juist normaal dat je nog niks ziet hoor . Ik ben nu zwanger van de derde maar had al heel snel een buikje. Eerst van de opgezette darmen en nu al echt een baby buikje. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik met 18 wkn pas de eerste keer heel voorzichtig de vraag of ik zwanger was. Heb ook nooit een mega buik gehad toen.
Hier zelfde gewicht en postuur. Vanaf ongeveer 17 weken begonnen anderen het te zien, hoewel ze het een bescheiden buik vonden. Ikzelf vond dat ik met 20 weken al een aardig buikje had en werd onzeker van opmerkingen van anderen dat mijn buik maar klein was. Daarna is mijn buik niet zo veel meer gegroeid tot een week of 25. Mijn buik is nu nog steeds erg klein (ook een te kleine baby) maar ik vind 'm zelf mooi en ben er trots op dat ik een huisje voor ons kleine frupke mag bieden. En daar gaat het volgens mij toch om!
Bij de eerste en tweede duurde het wat langer.. bij deze vent had ik echt al een vroeg toetertje.. waardoor ik al heel vroeg opmerkingen kreeg of het er echt wel 1 was.. HA .. HA...
Goedemorgen! Hier ook nog niet echt een zwanger buikje.. Al moet ik wel zeggen dat ik me wel dik voel omdat mn buik wel blubberiger is geworden.. Laat het maar snel mooi rond worden
Hoi, Ik ben ook erg slank en bij mij zag je ook heel lang niets. Idd vooral in de ochtend zo plat als een dubbeltje..en in de avond wel wat boller.. Vergelijkbaar met jouw foto's! Elke week met de cm in de weer, maar geen verschil.. Nu ben ik 22 weken zwanger, van een tweeling nota bene, en nu kun je het dan eindelijk zien (in strakkere kleding) maar nog steeds niet echt een buik zoals sommige anderen hebben met deze termijn. Moet wel zeggen dat m'n buik de laatste week wel ineens met de dag een stukje lijkt te groeien dus wie weet gaat het zometeen ineens heel snel! De baby's groeien in ieder geval goed en das waar het om gaat Mijn borsten zijn ook niet echt veel gegroeid, draag nog dezelfde BH maat. Dus nog eventjes geduld..zou me er als ik jou was op instellen dat je het vanaf zo'n 20 weken wel gaat zien!
Ik heb het ook, ben nu 15 weken. En er valt nog weinig te zien. Heb al mijn eigen kleren nog aan. Zitten allemaal nog prima. Buikomvang is in totaal 5 centimeter groter geworden. Bij iedereen is het anders, maar vanaf 20 weken kun je wel een buikje verwachten denk ik. (Daar ga ik tenminste wel vanuit)
Bij mijn oudste zag je pas rond 21 weken een klein buikje komen... (Altijd veel gesport en dus platte gespierde buik) Nu bij deze zwangerschap al met 16 weken klein buikje en nu inmiddels flinke buik gaat toch sneller!
erg bedankt voor jullie reacties ! stelt me toch wel weer wat meer gerust.. heb t wel regelmatig gehoord dat t niet heel gek is dat t nog zo plat is maar wist nou niet of t de bedoeling is dat t nog zodanig plat als een dubbeltje is in de ochtenden haha. Ik hoop met 20 wk ook een mooi buikje te krijgen.. ik moet zeggen dat ik ene kant wel blij ben hoor dat ik nog niks zie of wat dan ook.. moet t toch maar even zien te verbergen tot de 12 wk voor iedereen en ik kan voor nu nog lekker op mijn buik liggen en goed bukken en alles
Ik kreeg ook pas na de 20 weken een buikje. Gok rond de 24 weken en toen ging het ineens best snel. Ben nu 32 en kan er echt niet meer onderuit, hehe.