Hallo dames, Ben nu ruim 27 weken zwanger, en gisteren hoorde de vk op de controle dat t hartje oversloeg. Meteen naar t ziekenhuis gestuurd, en daar hoorden en zagen ze t ook. Wel werden we gerustgesteld dat het vaker voorkomt. Vandaag weer terug extra echo was het eerst niet te zien, en op het eind wel weer. Met gynaecoloog afgesproken om 2x in de week nu controle te hebben. Er zijn geen hartafwijkingen, dus geen rede tot grote ongerustheid. Maar toch ben ik geschrokken. Zijn er meer die hier mee te maken hadden? En hoelang duurde het? Ik probeer me geen zorgen te maken, maarja hihi je moedergevoel speelt meteen op ik ben stiekem toch n beetje bezorgd. Alvast bedankt. Liefs.....
Begrijpelijk hoor dat je je toch ongerust maakt. Hebben ze niet gezegd wat de redenen kunnen zijn? Mijn moeder moest toen ze ging bevallen van mij naar het ziekenhuis vanwege een onregelmatige hartslag en na de bevalling is er ook nog erg lang naar mijn hartslag geluisterd maar er was niks aan de hand, ik heb niets aan mijn hart. Als de gynaecoloog zich geen zorgen maakt dan zal er vast niet veel aan de hand zijn. Gelukkig krijg je meer controles!
Schijnt te maken te hebben met de onrijpheid van t hartje, komt vaker voor. Extra controles zijn idd fijn, maar was benieuwd of iemand er bekent mee is/was. thanx iig