Ben april vorig jaar laparoscopisch geopereerd en het littekentje bij mijn navel lijkt soms wat uit te puilen... Het is ook regelmatig gevoelig. Dan ben ik weleens bang voor een navelbreuk. (van de andere littekentjes heb ik geen last). Hoe voelt dit litteken bij jullie? Hoe hield het zich aan het eind van de zwangerschap?
Die van mij is nu weer duidelijk zichtbaar nu m'n navel langzaam begint uit te puilen. Heb er verder geen last van. Máár de operatie is voor mij dan ook alweer 8 jaar geleden.
Ik ben vorig jaar aan mijn galblaas geopereerd. Ben nu 18 weken zwanger en heb er eigenlijk (nog) helemaal geen last van... Het is allemaal nog erg rood maar verder eigenlijk niet. Maar denk niet dat je echt bang hoeft te zijn voor een navelbreuk hoor. Anders gewoon even navragen.
He Deelight. Ik heb september 2009 galoperatie gehad en ik heb er eigenlijk geen last meer van dus zou het gewoon even navragen misschien dat er bepaalde creme op mag ofzoiets. Succes. xxx joyce
Geen galoperatie maar een blindedarmoperatie gehad nu een jaar geleden. Vooralsnog heb ik geen last van het littekentje onder mn navel. Het is wel duidelijker zichtbaar nu, maar verder geen pijn of dat het gevoelig is.
Hhm, okee bedankt voor de reacties. Ik bedoel niet het litteken op de huid, maar het bobbeltje wat ik voel op de spierlaag van mijn buik..... Of misschien ben ik de enige die dit heeft. Zal het donderdag eens vragen bij de VK.
ik heb hier ook een beetje last van, maar ik heb ook verklevingen binnenin overgehouden op meerdere plekken.. ik had in hetzelfde jaar een laproscopische galblaas operatie en een geperforeerde blinde darm, die eerst laproscopisch werd geprobeerd en dan toch door de grote snee is gegaan. Iig zijn ze bij mij laproscopisch over het navellitteken van de galblaas heen gegaan, dubbel dus. Het duurde toenertijd ook lang om te herstellen. Tegen mij is nu gezegd dat het littekenweefsel/verkleving is dan binnen zat en nu iets meer naar de oppervlakte wordt gedrukt naast het weefsel dat van de navel zelf komt die ook naar buiten is gaan puilen.. behalve dat het op die plek meer trekt heb ik er gelukkig niet zo veel last van. Ziet er alleen niet zo charmant uit
Dat bobbeltje herken ik wel, had ik ook maar nu inmiddels niet meer. Dat zal wel komen omdat het al zo lang geleden is.