Foxter, wat ontzettend sneu om te lezen dat waar je bang voor was uitgekomen is Hier is de 2e zwangerschap ook geëindigd in een MA, maar gelukkig was ik erna bijna meteen weer zwanger, en tot nu toe gaat alles prima Heel veel sterkte in ieder geval!!
t heeft beide keren lang geduurd, en ik heb t vermoeden dat ik bij t proberen voor de tweede een paar keer een vmk heb gehad, maar ben nooit overtijd geweest, en heb nooit voor nod getest, dus dat blijft gissen,maar toen t eenmaal raak was ging t ook allemaal goed (iig tot nu toe geen klagen )
Oh foxter wat een ontzettend naar nieuws! Ik zie dat je dit topic al eerder had geopend.. Wil je heel veel sterkte wensen met jullie verlies, en ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn van een mooie plakkerd!
Mijn allereerste 2 zwangerschappen gingen mis helaas...na 2e mk weer meteen zwanger en dit ging goed! Toen we daarna weer wilden proberen was ik weer snel zwanger en dit ging ook weer goed! Ook deze zwangerschap, ons derde kindje gaat goed.
Mijn 2de zwangerschap eindigde ook in een MK. Nu ben ik aan het wachten om weer zwanger te raken. Toen mensen om me heen hoorden van mijn MK, kreeg ik ook verschillende verhalen te horen gekregen van vrouwen waarbij de 2de zwangerschap ook in een MK eindigde. Dus het komt helaas wel vaker voor.
Dankjulliewel! Ik vind nu vooral het wachten op de mk heel vervelend. Ik wil dit eigenlijk gewoon achter me kunnen laten en me weer richten op een zwangerschap.
Hé getsie meid ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen! Is een curettage geen optie? Of wil je het liever eerst afwachten? Ik zal een kaarsje voor je branden..
Foxter, sterkte meid! Ook hier twee goede zwangerschappen zonder miskramen... al duurt deze tweede zwangerschap nog wel een week of 10.
Vreselijk dat waar je bang voor was, werkelijkheid is geworden. Heel veel sterkte meid en neem de tijd om dit een plekje te geven.
Hier ook alles goed gegaan. Nog geen MA/MK gehad en alledrie de keren binnen twee cycli zwanger. Het kan dus ook goed gaan
hoi ik was bij de tweede binnen 2 maanden zwanger en ben na 35 weken bevallen van een prachtige jongen....wel eens waar te vroeg door bloedingen door voorliggende placenta. Maar geen miskraam dus ofzo... en inmiddels ruim 30 weken zwanger van de 3de, ook zonder tmiskraam er tussen. Deze keer duurde het zwanger worden wel wat langer en was ik wel heel bang voor een miskraam...zoveel mensen hebben wel eens een miskraam gehad, ik achte de kans voormijzelf nu dan ook erg groot (ook doordat mijn moeder tussen de 2de en de 3de een miskraam heeft gehad)
hey foxter heel veel sterkte met alles. je zult wel heel veel informatie krijgen. probeer het lekker rustig aan te doen. ik had ook bij 8weken een MK, heb curretage gehad. was overigens ook mijn 2e zwangerschap, komt bij mij helemaal niet in de familie voor. ik en de eerste dus. Ik voelde het ook al aankomen. had het al tegen mijn man en ouders gezegd dat het niet goed aanvoelde. de echo heeft dit bevestigd. heb 2 dec curretage gehad en 10 januari alweer een positieve test in handen. hopelijk zal dit bij jullie ook zo snel weer gaan heel veel sterkte de komende tijd. *hug*