Iemand tips?Weer blaasontsteking! En nu door de antibiotica schimmelinfectie en spruw

Discussion in 'Gezondheid' started by Blondie84, Mar 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondie84

Blondie84 Actief lid

Feb 25, 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weer blaasontsteking! Heb dit keer een sterkere antibiotica gekregen. Amoxylinne, wat een rommel! En nu door de antibiotica schimmelinfectie en spruw, daar heb ik nu zo een pil voor gekregen voor inwendig gebruik, en de spruw een gel voor in mijn mond.
    Iemand nog tips om er snel vanaf te komen? Ben echt niet blij met al deze medicijnen want ben 30 wk zwanger, en ik welke mate de baby dit meekrijgt natuurlijk :(

2. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik hen nu voor de derde keer in 2 maanden tijd een schimmelinfectie, twee keer een Canestentablet gehad, nu iets van Daktarin. Ik hoop dat ik er nu snel vanaf ben, want wordt er niet goed van. Ook begreep ik dat het met de geboorte voor ons meisje ook nog nadelen kan hebben. Ze kan hierdoor spruw krijgen en mij daarmee besmetten en zo in een vicieuze cirkel terecht komen.
    Mij is aangeraden om katoenen onderbroeken te dragen en deze op 90 graden te wassen, bij het douchen geen zeep gebruiken en als het mogelijk is de boel laten luchten door bijvoorbeeld naakt te slapen.

3. Blondie84

Blondie84 Actief lid

Feb 25, 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ja super vervelend he! Ik zie dat we gelijk lopen! Jij ook 19 mei uitgerekend? Ik krijg ook een meisje :)

4. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Hier de 17e uitgerekend.
    Vind het vooral vervelend als ze straks na de bevalling er wat aan over houdt, zoals spruw. Hopen dat alles snel over gaat!

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Hier ook 1tje die CONSTANT blaasontsteking heeft deze zwangerschap!

Nu dus ook net mijn 4e achtereenvolgende kuur weer gehad.. ook amoxciciline deze keer.. mooie is dat mijn blaasontsteking nu EINDELIJK over is.. maar het rottige is dat amoxciciline bekend staat dat het gepaard gaat met een schimmelinfectie...

Die ik natuurlijk nu ook heb! Heb dus net iets gekregen van de HA ervoor want ik ben ook enorm bang voor het hele spruw verhaal!! :(

Bij m'n zoontje toen spruw opgelopen toen ik 5mnd BV gaf.. en echt daarna is de BV nooit meer zo goed gegaan als voor die rottige spruw!

Dusss.. hoop dat deze kuur voor de schimmelinfectie in 1x goed aanslaat want zoveel tijd heb ik niet meer! ;)

Share This Page