Zou je voor mij ook willen kijken, ik heb geen idee of dit een goede echo foto is hiervoor. Alvast super bedankt. P.s. Heb hem ook in het grote NUB topic geplaatst
Je had een tijd geleden bij mij een meisje voorspelt, en er ligt een mooi klein meisje in de box te slapen.
Je had het deze keer niet goed jij en nog heel veel anderEn zeiden meisje, vandaag echo gehad en word een jongen.
Hoi RoGiJuLi, Bij mij zei je een meisje, maar we hebben vandaag overduidelijk op de echo gezien dat het een jongetje is! Denk dat mijn echo van 11w4d toch echt te vroeg was, ook al had de echoschopiste het kindje toen op 12w1d gemeten. Groetjes Yesera
Donderdag de 20 wkn echo gehad en alles was goed!! Je had het helemaal goed, het is een meisje!! Bougainville en Loezzz hadden het ook goed! We zijn helemaal in de wolken want we hebben al een zoontje en nu een meisje.. Helemaal super!
vandaag de uitslag van de vwp binnen en alles is goed en het wordt een meisje!! je had het dus niet goed,je zei bij mij een jongen!
ook ik heb zojuist een geslachtsbepaling laten doen....het wordt een jongetje dus je had het helaas niet goed.