Hey!!! Je was bij mij zon 70% zeker van een jongen.. En we hebben vandaag te horen gekregen dat ik idd in verwachting ben van een klein mannetje
Je zei bij mij gelijk een jongen!! En vandaag kregen we te horen dat het inderdaad een jongen is!! OOHH WAT ZIJN WE GELUKKIG !!
laats heb.je een gokje gedaan terwijl.je.het niet zeker wist... maar je had het goed het wordt een.meisje....
Bij mij zei je een jongen, (echo precies 14 weken, dus wel op het randje voor de nub), maar het is toch echt een meid
Je zei een jongen (met 12w en 5d), maar gisteren bij de 20-weken echo bleek het toch echt een meisje te zijn !
Hee bij mij zei je dat het een meisje zou worden, was zelf ook overtuigd na het zien vd echo, maar gister tijdens de 20-weken echo is toch echt gebleken dat we weer een zoon krijgen
Bij mij zei je "duidelijk een jongen" bij 12w2d. Afgelopen week de 20-wkn echo gehad en het is duidelijk een meisje
Bij ons hebben jullie het ook goed, bij de nub met 11.5 weken zeiden jullie meisje. Bij de 20 weken echo wilde we het eigenlijk niet weten, maar door dat ik dacht dat ik zag dat het een meisje was hebben we vandaag een pretecho gehad en het is inderdaad een meisje! Ben helemaal in de wolken, na een zoon nu een dochter opkomst. Ik heb ook gestemd!
Je hebt voor mij een NUB voorspelling gedaan met de uitkomst jongen! We hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad en het is overduidelijk Een JONGEN!!! Dus heb in je pol gelijk gestemd Ja Nogmaals bedankt!
Als ik twijfel zeg ik dat er bij. als ik heel erg twijfel doe ik geen uitspraak. Het is ook vaak voorgekomen dat de nub echt als jongen stond en dus iedereen een jongen voorspelde en het toch een meid bleek te zijn. De nubtheorie is nou eenmaal niet 100% waterdicht
RoGIjuLi..je had het goed! Wij krijgen een jongetje!!!!!!!!! Helemaal blij!!! heel erg bedank RoGIjuLi je bent echt een expert hierbij de foto van geslachtpebaling van vanmorgen ik heb op jaaa gestemd!!
Hoi RoGiJuLi, Je hebt bij mij ook een voorspelling gedaan en je had het goed!! We krijgen een jongen en zijn echt zo superblij!! En ik heb ook gestemd op je poll.
Hai hai Bij mij had je het ook goed was toen iets meer dan 12 weken en nu 21w en we krijgen een pracht van een zoontje