Bij mij zei je dochter, ik weet het nog niet en moet nog een paar weken afwachten... Maar ik laat het je weten als het zeker is!
Bij mijn vriendin had je het goed! Mijn echo net gepost, ik zie er niks op. Denk dat er een been voor zit. Wie weet zie jij wel wat en dan kom ik je 14-11 vertellen of je ook bij mij gelijk had.
Hèy ! Ik zal me even voorstellen. Ik ben jane, 29 jaar en heb 3 dochters, waaronder ook nog 2 stiefdochters. We zijn er net achter dat we zwanger zijn en we hebben vandaag een echo van 12 weken gehad. Nu zijn we natuurlijk heel benieuwd wat ons kindje is en ik zag dat je het enorm vaak goed hebt. Zou je die van ons ook kunnen raden. Wij hopen het! Hoop dat het een duidelijke echofoto is, hier komt ie: Bekijk bijlage 191945 alvast bedankt en heel veel liefs van ons
Hoi! Heel erg bedankt dat je zo snel reageert ! Je denkt dus een jongen.. oehw spannend hoor! Is de echo wel duidelijk? en hoe kun je dit zien? Is dat streepje niet een stukje been? Met hoeveel procent durf je te zeggen dat het een jongen is? (wetende dat je dit natuurlijk ook niet zeker bent) Ik stuur nog een foto, zodat je, als je wil er nog eens naar wil kijken. Hier komt ie: Bekijk bijlage 191991 Alvast bedankt en ben erg benieuwd! Liefs, Jane
Ók heel erg bedankt! Zou je mij ook kunnen laten zien waaraan je dat kan zien en misschien met pijltjes? wij hebben namelijk 5 dochters samen dus je snapt dat we erg benieuwd zijn! maar we zijn natuurlijk ook heel erg blij met nog een meid hoor, als hetje maar gezond is! Liefs ons
Zou je deze berichtjes willen posten in het grote nub topic ?? Die staat hier vlak onder. Ik heb dit topic geopend om een idee te krijgen hoe ik ervoor sta met voorspellingen. Anders word het voor mij onoverzichtelijk
Hoii, Ik heb de topic al gevonden onder je poll wist eerst niet waar ik moest zoeken. Maar ik zie dat je bij anderen 90% zeker bent? Zou je nog kunnen aangeven dan op die topic waarom je voor 65% zeker bent dat het een jongen wordt? Liefs
Mijn echo was nog eigenlijk te vroeg, met 11;5 wk, maar je gaf aan dat je neigde naar een jongen. Met de 20 weken echo werd dit bevestigd.
Je zei bij mij meisje, maar ehh het geslacht konden we niet omheen op de echo vanmorgen. Het is een jongen .
Het lijkt me eigenlijk leuker als iedereen in dit topic ook zijn nub-echo erbij plaatst. Dan kunnen we meteen ook zien of het goed of fout voorspeld was en krijg je een soort referentie-kader van welke nub's goed voorspeld zijn en welke twijfelgevallen zijn. Of er komt een nieuw topic van, misschien zelfs beter 2. Eentje met nub's die bevestigd zijn als meisje (en dan de nub echo + de bevestigde echo erbij) en een topic met alle nub-echo's die als jongen bevestigd zijn. Is dat niet leuk/handig?
Ohh ik zal de poll ook even invullen. Bij mij neigde je naar een meisje, maar dat was geen voorspelling op de NUB maar meer op gevoel. Volgens mij zei je het zo... Maar je had het dus wel juist!