bij mij was het ook niet goed, krijg een meisje! je hebt het op basis van onderstaande echo voorspeld
bij mij gen nub voorspelling maar voorspelling a.d.h.v. de 20 weken echo....de meningen liepen nogal uiteen, maar jij had gelijk: zit hier met een mooi meisje op schoot!
Rogijuli, aan de hand van de nub was je voorspelling helemaal goed! Een jongen dus. Heb je poll ook ingevuld. Bedankt voor het mee kijken Liefs
Rogijuli: Je had het bij mij goed voorspelt. Knap hoor. Je zei een meisje bij de NUB en heb gisteravond bij de 20wkn echo te horen gekregen dat het idd een meisje is.
hoii bij mij had je t niet goed je zei jongen maar tis echt een meisje overgens de rest die voor mij gependelt hadden zaten er ook naast inclusief mn iegen sterke gevoel hahaha wat kan je gevoel er dan naast zitten he vind t wel heel knap dat je t meeste wel goed hebt groetjes jolanda
hoi, je had het bij ons verkeerd... je zei een jongetje, maar wordt een meisje ! net zo gewenst hoor !!
Ik ben vandaag op echo geweest voor de geslachtsbepaling. En het is een jongen! Mijn gevoel klopte dus toch wel, al twijfelde ik op het eind wel heel erg.. Bij mij heb je het dus niet goed geraden, maar je zei al wel dat de echo niet heel duidelijk was, maar je toch een meisje dacht. Er hing wel heel duidelijk iets nu! Zal voor de leuk nog even een echo laten zien anders Moet ze nog even up loaden.
Even een foto erbij, zo ziet het er nu uit, toch wel overduidelijk zoon? Of moet ik nog twijfelen? De echoscopiste was 100% zeker. Geen twijfel mogelijk zei ze. En dit was de foto met 12+3. http://i1182.photobucket.com/albums/x455/libra114/babygr.jpg
Bij de nub theorie van 12 weken en 4 dagen zei je "duidelijk een jongen". En je hebt het goed, het is een jongen! Vandaag de pretecho gehad en ze zei zonder twijfel een jongen, 100% zeker.
Zou je mijn topic nog willen bekijken, je vroeg welke zwangerschapsduur het was en heb toen niet meer gereageerd. Ik forum mobiel dus ga even proberen een link te plakken.
hey hey, Je had bij mij gezegd dat het een meisje zou zijn. maar we hebben gisteren geslachtsbepaling gehad en het bleek dus overduidelijk een JONGEN te zijn. maar toch bedankt Groetjessss