YEEHAA! Je had gelijk bij mij. Je zei dat we een jongen zouden krijgen en vorige week is dit bevestigd! Dank je!
Bekijk bijlage 228044 hallo ben francis en 12 weken zwanger op deze echo ben ik 11 weken en 4 dagen wat denken jullie heb al een jongetje van 10 maanden gr
Je had gelijk hoor... vanavond hebben we duidelijk kunnen zien dat we een JONGEN krijgen!! Echt knap dat je dat kon zien want ikzelf zag er niks in hahaha
Hallo RoGiJuli Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je bij mijn termijn echo ook de NUB ziet! Maar ik weet niet of ik hem dan in dit topic moet plaatsen of in een ander topic. Liefs Sasa
Bij mij zei je jongen, maar tis een meisje... de echo was dan ook niet echt duidelijk en het beentje zat in de weg dus
wil je bij kijken of je bij die van mij iets ziet?? de gyneacoloog en ook ik hebben er twijfels over 24 maart heb ik nog een echo, dan kan ik je laten weten of je het goed geraden hebt.
Ik ben hier al 20 weken? een nub foto is toch voor het geslachtsbepaling? of is dat nu heel iets anders?