hihi ik ging al googlen om te weten wat nou een nub foto is. ik heb ook nog echofotos van eerder. zal ik die dan eens plaatsen?
Op je nub foto's zou ik zeggen een meisje en vind dat ook wel overeenkomen met je geslachtecho van 20 weken
Bij mij had je het niet goed...ik had vandaag mijn 20 weekse echo en het is duidelijk een jongetje Maar toch bedankt voor de genomen moeite om mij echo te bekijken
Bij mij had je het ook goed Bij de 12 weken echo zei je een Meisje en dit klopte Wij verwelkomen dus in AUG een meisje Toppie!!
na lang wachten kan ik ook de poll invullen en je had het goed gezien we verwachten idd een meisje!!! helemaal super! gister een mooie echo gehad! en heel erg bedankt voor het kijken toen.
Hoi Hoi, je zei toen een jongen Bekijk bijlage 232348 en met 20 weken echo jaaa.. Bekijk bijlage 232356 het is nog steds een jongen :-D
Hier heb je een jongen gezegd en het is bijna zeker dat je het goed heb. Bij de bijna 14 weken echo is ook 100 % zeker een jongen gezegd dus als het bij de 16 weken nog zo is stem ik gelijk de JA voor je
Helaas, mijn NUB had je niet goed. Je voorspelde een jongen en op te echo van vanmiddag zagen we toch écht 3 streepjes en geen piemeltje
en jah hoor daar is de ja erbij. wij hebben maandag te horen gekregen dat we een jonge kregen en jij had ook voorspeld dat het een jonge was goed hoor
Bij de 13.2 weken echo had je het goed. Want heb nu de 17/20/30 weken echo gehad en ze zeggen allemaal een meisje. Dus twijfel er ook niet aan!