Gevoel bij geslacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door SBC, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Wij hebben morgen bij 15+4 de geslachtsbepaling dus ik hoop dat de kleine draak er goed voorligt zodat we kunnen zien wat het wordt.

Nu heb ik van begin af aan al het idee dat het een meisje wordt, we zullen het morgen hopelijk gaan zien!

Hoe ging dat bij jullie? Klopte je gevoel?

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik heb dus echt het gevoel dat ik een jongetje krijg.. Maargoed moet nog een aantal weekjes wachten..

3. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!

Ik had zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, ik wist het zeker! Toen de gyn tijdens een echo toen zei dat ze duidelijk een piemeltje zag, was ik helemaal verbaasd... Geen meisje?!

Ik zat er dus echt helemaal naast met mijn gevoel. ;)

Ben overigens wel dolgelukkig met mijn zoontje hoor, het was niet dat ik een voorkeur voor een meisje had.

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Ik had echt sterk het gevoel dat we een kleine meneer zouden krijgen. Bij de 20wk echo was ik dan ook stom verbaasd dat het toch een meisje bleek te zijn. Natuurlijk heel erg blij mee maar was toen wel even omschakelen.:)

5. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duurt lang he! dat wachten... Gelukkig doen wij nog wel eens een pretecho tussendoor zodat ik weer kan zien hoe die kleine rond aan het zwemmen is :) Ik heb ook de "Angelsound" besteld, kunnen we iedere keer naar het hartje luisteren als ik daar behoefte aan heb :D
    Oooooh ik kan niet wachten op morgen!!

6. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het een jongen is, maar ik heb zoiets ik kan er natuurlijk dik naast zitten.
    Ik ben heel benieuwd over een paar weken.

Bij de andere had ik bij de jongens wel heel strek het gevoel dat het een jongen zou worden en bij de meiden zei mijn gevoel het niet te weten, dus we zullen het zien of het nu weer zo is dat mijn gevoel klopt.

Helaas doen ze hier het liefst pas een geslachtsbepaling met 18 weken dus moet nog ruim 5 weken geduld hebben.

7. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je even moet schakelen dan. Ik heb zelfs mensen gehoord die teleurgesteld waren toen het niet werd wat ze wilden. Ik moet zelf zeggen dat ik een lichte voorkeur heb voor een meisje maar zo'n klein knulletje lijkt me ook super schattig! Alleen de naam voor een meisje hebben we al, de jongen komen we niet aan uit!

8. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had heel sterk het gevoel dat ik zwanger was ( en nog steeds ben:D ) van een jongetje, vriend was er heilig van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen.
    Met de 20 weken echo bleek dat mijn gevoel juist was, we krijgen een jongetje:) Ben alleen benieuwd wanneer ie van plan is om te komen:D....moederskindjes hé die jongetjes:D...die blijven plakken:D

9. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh je kan ieder moment beginnen Piepie! Spannend!!

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Bij onze oudste had ik het gevoel dat het een jongetje was en dit klopte ook. Nu had ik weer heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn, en ook deze keer klopte het!

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik was er redelijk van overtuigd een meisje te zullen krijgen, toen de echoscopiste zei dat het een jongen was dacht ik dat ze zich vergist had :p Ik vroeg of ze het wel zeker wist maar ze was er zo zeker van dat ik het wel móest geloven. Ik zat er naast dus ;)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier klopte het altijd: jongen, meisje, jongen.

Ik heb altijd gedacht dat ik nog eens een meisje zou krijgen. Ik was zwanger van onze 4e en heb vanaf het begin gezegd dat dit een jongen werd en dat vond ik zooo raar. Ik wist zeker dat het een meisje moest zijn ;) maar het voelde als een jongen.

Helaas hebben wij afgelopen vrijdag van dit kindje afscheid moeten nemen, het geslacht weten we niet, het was nog iets te jong (12 weken), maar degenen die het gezichtje hebben gezien zijn er allemaal van overtuigd: dit was idd een jongetje. (al weet ik dat natuurlijk nooit 100% zeker).

dus misschien ligt er ooit in de toekomst nog een meisje in het verschiet.......Als ik er aan toe ben, tenminste

13. nono

nono Niet meer actief

Ik was er zeker van dat er een willy op het beeld zou verschijnen.. maar het waren echt alleen maar streepjes.

Ik zat er dus helemaal naast. :D Was echt raar, moest voor mijn gevoel helemaal omschakelen. Niet dat ik 't niet leuk vond hoor!

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier vanaf 8 weken sterk het gevoel dat het een meisje was. Denk dat we daardoor ook een lichte voorkeur kregen, juist ook omdat we de naam al hadden. Hoewel ik een jongetje ook fantastisch had gevonden. Bij de geslachtsecho was het duidelijk een meid en had echt zo'n gevoel van joh dat wist ik toch al ;)

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had het gevoel dat het een jongetje was , wou ook heel graag een jongetje en er kruipt er hier inderdaad eentje over de vloer.

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Bij de eerste dacht ik de eerste paar weken dat het een jongetje was, vlak voor de geslachtsbepaling veranderde dat bij mij en had ik sterk gevoel dat het een meisje zou zijn. Dit klopte ook!

Bij de tweede al heel snel heel sterk gevoel dat het een meisje zou zijn (ondanks wel redelijk andere zwangerschap) en dit klopte ook :D

17. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Mijn man en ik dachten allebei,hetzelfde. Maar met de echo was er niks van waar. Mijn gevoel klopte dus niet.

De chinese kalender wel. Hahaha.

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hier precies zo :D

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik wist bij de eerste zeker dat ik een meid kreeg. Behalve dat het in de familie al generaties lang zo is, de eerste een meid, voelde ik het gewoon. Het bleek idd een meid haha.

Bij de tweede dacht ik misschien een meid, maar eigenlijk had ik dat sterke gevoel niet zoals vorige keer. Met 15 weken bleek het een jongetje te zijn.

20. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik denk al van de eerste dag dat ik zwanger ben dat het een jongetje zal zijn. Vanavond weten we of mijn gevoel klopt of niet, spannend!!!!!

Deel Deze Pagina