Inmiddels heb ik al aardig wat voorspellingen gedaan en ben toch wel nieuwsgierig naar de statistieken van de voorspellingen. Dus bij deze een poll, bij wie had ik het goed en bij wie fout?
wat is een NUB?? het geslacht lees ik net sorry.. vanaf welk week kan jij dat zien? en hoe moet het liggen op de echo?
Bij mij goed!... misschien moet je wel gaan denken aan een bijverdienste Dees?! Professionele NUB voorspeller :-D
Het liefste met een echo tussen de 12-14wkn. Kindje moet dan op de rug liggen, op de echo moet ik tegen de zijkant van het kindje aan kunnen kijken. Bij deze 2 voorbeeld foto's..
Nou professioneel wil ik het nog absoluut niet noemen Vind het erg leuk om te doen en merk wel dat ik het toch ook wel vaak goed heb gezien.
Deesdees, ik zie nu dat je 5 weken zwanger bent. Proficiat! Het zullen wel spannende tijden worden, of niet?
Dat zeker, erg spannend! Maar dat wisten we al van tevoren helaas. Nu duimen voor goed nieuws donderdag! Had jij de poll ook ingevuld?
Hopelijk komen jullie glansrijk door de kritieke periode heen! Ik heb de poll ingevuld. Ben die ene van de nee... Maar het kan ook niet altijd kloppen, hè .
Bij mijn eerste had je het goed gezien! Nu speciaal mijn echo verzet zodat ik hem met 12 weken heb.. Dan kom ik de nub van mijn tweede ook bij je showen!! Wil je dat ik nu alvast stem of wil je dat ik mijn stem laat gelden voor deze zwangerschap?
Leuk, ik ga ook een poll aanmaken Heb ook heel wat voorspellingen goed gehad (onder een andere naam) Mijn nubfoto krijg je deze week
Bij mij! En..... tadaaa... ook wel echt als enige tussen alle antwoorden van "geen nub zichtbaar"tot "meisje" Jij zei "jongen". Et voila!
Ik heb m'n echo met 12,5 week dus ben erg benieuwd of jij er iets uit kunt halen. Hoop dat het kindje er goed voor ligt.