Hoi, Ben nieuw hier heb gisteren met 12.4 me echo gehad en de nub theorie gebruikt en we denken een jongen? Wat denken jullie en klopte het bij jullie ook?
Bij mijn meisje had je het goed! Bij mijn schoonzus fout, maar dat hadden vl en ik ook fout 'gezien'. En bij mijn huidige weet ik het pas eind van de maand, ben erg benieuwd! Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het ander geslacht is ook zeer welkom😁 win-win Toevoeging: ik vind het heel leuk dat je ernaar kijkt! Bedankt nog
Bliss! Je hebt het voor de 2e keer goed geraden bij mij! Ik krijg een JONGEN! Ik ben o zo! blij BEDANKT
Heeeeel erg bedankt blis! Je had het goed bij mij! We krijgen een meisje. Het is zojuist bevestigd door de echoscopiste! Dank daarvoor!!! ik heb je poll ingevuld
Bij ons heb je t ook goed gezien! Met 12+5 vertelde je een jongensnub te zien en gister de bevestiging gekregen dat t inderdaad een jongen is. Super bedankt!
Als ik het goed heb, heb je die van mij nog niet beoordeeld... dus ben benieuwd . Het is geen hele goede kwaliteit, omdat het een stopgezet beeld van een filmpje is.