Mwoah ik heb mij wel eens beter gevoeld. Ik herinner je nog. De NUB is niet te zien op deze echo, het kindje ligt gedraaid.
Wat vervelend dat je je nog niet goed voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter. Het mooie weer zal helpen Jammer dat de nub niet zichtbaar is. Waar kijk ik dan naar (bij het pijltje) navelstreng? Op deze foto wel?
Op deze foto helaas ook geen NUB zichtbaar. Waar je wel precies naar kijkt bij het pijltje vind ik onduidelijk, dat durf ik niet te zeggen.
Dan moet ik nog even wachten heb een echo van 10 weken en 4 dagen en ben nu 11 weken en 4 dagen dus als ik hem heb stuur ik heb ben ook benieuwd
Ik had hier graag mijn echo hier willen plaatsen, maar vond het niet gepast om te vragen voor een zijaanzicht. Heb zelf nog wel opgelet en dacht een uitsteekseltje naar boven te zien.....maarja dat ging zo snel......
Nee, ik heb wel een heeeeeeeel mooie 3D echo gekregen..........die ik wel wil laten zien, maar niet voordat mijn man hem heeft gezien.......zo bijzonders, alles er op en er aan......