Bij mij gokten jullie Allebei meteen op een meisjes maar dat s fout.Heb dinsdag te horen gekregen dat het een jongetje word.
Goedemorgen, Week of vijf/zes geleden heb ik een echo foto geplaatst. Je dacht een meisje. Bij de geslachtsbepaling vorige week bleek het een jongetje! Groetjes!
Hoi, Wat kun je hiervan vertellen. De gynaecoloog heeft gister gegokt, maar wist het niet zeker. Ben benieuwd wat jullie denken
Bij mij heb je het goed voorspeld! tijdens zowel de geslachtsbepaling als de 20wk echo is bevestigd dat het een meisje is! super!
Hallo Blis, Wilde je even laten weten dat je de nub goed hebt gezien op 27 april http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/444005-grote-nub-topic-deel-4-a-494.html We krijgen inderdaad een jongen! xxx
BLiS, jij hebt via een PBtje naar de NUB gekeken van ons kindje, maar het was toch fout! Ik heb de poll niet ingevuld, omdat het ook wel een hele late NUB was en er vrijwel overal getwijfeld werd, maar ik wilde het toch even laten weten
Helaas geen goede voorspelling van de nub bij 13.1. Volgens jan koning, ben nu 15.2, toch echt een jongen. Kan natuurlijk ook nog fout zijn, maar dan kom ik bij je terug! Toch bedankt voor het kijken!!!
je zei dat je dacht dat het een meisje is en de echoscopiste zei vanavond: het is overduidelijk een meisje
Op 22 mei gaf je aan dat het het waarschijnlijk een meisje was. En je had het goed, ik vandaag de 20 weken echo gehad en het is overduidelijk een meisje!