Nu 3 weken geleden ben ik bevallen m.b.v. een keizersnee. Sindsdien heb ik vanaf mijn navel tot de snee geen gevoel. Maar ook niet in mijn blaas. Ik voel dus niet wanneer ik moet plassen. Alleen als deze heel vol is, krijg ik lichte steekjes. Maar dan ben ik eigenlijk al te laat. (het gaat nog net altijd goed) Is dit voor iemand herkenbaar? Krijg je het gevoel in je blaas nog terug? Het gevoel op je huid kan heel lang duren. Dat weet ik. Was de vorige keer ook zo...
ik herken wel dat de huid enzo gevoelig is maar de blaas?? nee eerlijk gezegd niet hebben ze niet per ongeluk je blaas beschadigd??? de huid kan zo 1 jaar duren. maar had geen problemen met de blaas
He, ik herken het van de huid wel, en mijn blaas voelde ik de eerste twee dagen niet, en moest ik om de drie uur naar de weecee om hem te legen.. Ik zou dit wel even navragen bij de vk/gyn, want dit is niet goed denk ik...
Ik herken het ook niet. Overigens is hier na 16 mdn nog maar een klein stukje doof, vlak boven mijn litteken aan een zijkant.
ik heb het wel gehad en ben gewoon een keer in het uur gegaan moest ik toch met verschonen na 1 a 2 maanden weer gevoel gekregen erin.
Heel herken baar ik heb daar ook 5 a 6 weken last van gehad met mijn blaas na mijn keizersnee .. Maar dat gevoel ging wel weer weg .. sterkte er mee en hopelijk is het bij jou snel weg de blaas probleem ... groetjes