Als ik van mn langste cyclus uit ga van 37 dagen dan moet ik nog 7 dagen en als ik van mn kortste cyclus uitga van 31 dagen dan is het vandaag mijn nod. Zo net tijdens het toilet bezoek merkte ik na het afvegen dat ik wat bruinig slijm was verloren, ik heb dit nog niet eerder gehad, wat zou dit kunnen zijn of betekenen? Verder heb ik eigenlijk niet echt ergens last van alleen al vanaf gister ochtend wat lichte hoofdpijn dus dacht eerst dat mijn menstruatie er aan zat te komen.....
Ik heb zo rond 6 nov mijn eitje gehad denk ik want had op 5 nov een positieve ovulatie test. Het liefst doe ik nu nog geen testje, ben bang dat ie dan weer negatief zal zijn....
Dan zit er niks anders op dan afwachten... Kan ook niks zijn, ik heb afgelopen cyclus 2 x een roze veeg slijm gehad, verder niks... ook geen idee waar het vandaan gekomen is
Je hebt je eisprong op 6-7 november gehad. Je menstruatie kan 10-18 dagen na je eisprong komen. Je zit nu 11-12 dagen na je eisprong. Dus helaas kan bruine afscheiding een voorbode zijn van je ongesteldheid. Hier was dat wel altijd zo. Succes!
Mocht dit nou een voorteken zijn van de menstruatie,hoe snel kan ik deze dan verwachten na het bruin verlies van vandaag?