2 of 3 emmy's tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by sjak, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

He Meiden,

Ik heb een vraagje... Wij zijn begonnen met de vierde ICSI poging en nu zou ik eventueel 3 embryo's terug kunnen krijgen.
    Aangezien we twee van de drie keer geen cryo's hadden en de derde keer drie van de vier cryo's niet goed ontdooiden, vind ik het zoooooooo zonde van mijn, met bloed, zweet en tranen verkregen embryo's die niet goed genoeg voor invriezing zo weggegooid worden!
    Morgen hebben we de punctie en maandag de tp. Ik wil er wel graag drie terug (drielingen zijn zeldzaam, maar anders zeer welkom) maar vindt het toch ook wel een beetje eng....
    Op internet heb ik gelezen dat de kans dat er iets aanslaat zo'n 50% moet zijn, is dit ook zo??

Liefs Sjak

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ehh, ik heb eenmaal 3 in 1 keer laten TP'en. We zouden de laatste keer (zie banner) ook 3 laten TP'en, maar ik had toen slechts 1 emmy. Meer was er niet dus daarom ook maar 1 laten TP'en.

Doen jullie ook andere dingen deze keer anders?
    Ik heb bij mijn laatste poging Prednison gebruikt. Achteraf gezien is het maar 'mooi' dat we de laatste keer niet drie hebben laten TP'en want de kans op een grote meerling was dan reeel geweest en ik heb niet een geheel probleemloze zwangerschap gehad (hematoom en krampen).

Het is een lastige afweging. Voor onszelf hebben wij wel besloten dat wij een volgende keer (er van uit gaande/hopende dat we dan meer dan 1 embryo hebben) max. 2 per keer laten TP'en. Maar dat is omdat we nu hebben gezien dat het kan... Als dat niet het geval was geweest was ik deperate doorgegaan met grote TP's...

Weet niet of je hier iets aan hebt.

In ieder geval heel veel succes!!

Share This Page