Wat kan dit zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

    RianneD Actief lid

    25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi, Ties heeft sinds gister een beetje rode bultjes op zijn lijfje. Sinds vandaag zit dat over zijn hele lijf, van top tot teen. Ook is hij een beetje naar, huilt als hij naar bed moet. dat deed hij normaal nooit. Ook zit er een beetje een witte waas over zijn tong en zitten er rode puntjes op. Ik vroeg mij af of iemand weet wat dit is, en of ik ermee naar de dokter moet. Ik hoop het niet want hij moet vrijdag naar het Sophia voor een helmpje, anders kan dit niet doorgaan.

    Wie kan mij helpen?
     
  2. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    is het geen 5de of 6de ziekte?
     
  3. Setteke

    Setteke Niet meer actief

  4. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ja, of iets van waterpokken? Heerst volgens mij ook een beetje.

    Hoe is het nu met de kleine?
     
  5. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    idd roodvonk! daniel heeft het vorige week gehad,precies hetzelfde!daniel moest het gewoon uitzieken,maar laat er voor de zekerheid je huisarts naar kijken. succes en beterschap voor de kleine man.
     
  6. RianneD

    RianneD Actief lid

    25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi, nou het gaat op zich wel aardig, hij heeft nog steeds geen verhoging, en heb contact gehad met de thuiszorg. Die konden me ook niet 123 helpen, is logisch, je ziet niks over de telefoon, maar hun zeiden dat als hij het komende week nog had ik met hem naar de arts moest gaan. Hij heeft ze nog steeds, ze worden niet minder. Ik zal hem straks nog een keer temperaturen. Weet het verders ook niet, wacht het nog wel af .....
    :(
     
  7. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ook zoiets noa begint rode vlekjes te krijgen maar heeft geen koorts of iets echt alleen de vlekjes, ze heeft het in haar gezicht en op 1 voetje.
     
  8. teigetje80

    teigetje80 Actief lid

    27 jan 2006
    188
    0
    0
    zwolle
    hier heeft iris er ook last van dacht zelf dat het muggen bultjes waren omdat er een rot mug op haar kamer zit
    ze heeft ze op gezicht en op de beentjes
     
  9. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja maar ze zijn niet dik of opgezet
     
  10. beertje1985

    beertje1985 Bekend lid

    4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fien had het vorige week na een nacht koorts gehad . Een paar dagen later had ik het! Volgens de ha kon het geenkwaad en zag het er uit al de 5e ziekte..
     
  11. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Zou er wat heersen ofzo? Kim heeft rode vlekjes/bultjes maar alleen in haar gezicht. En ze heeft er verder geen last van, is nog vrolijk en drinkt goed.
     
  12. RianneD

    RianneD Actief lid

    25 nov 2006
    252
    0
    0
    Bij Ties zijn ze gelukkig zo goed als weg. Heb echt geen idee wat het geweest kon zijn, hij zat echt helemaal onder, van top tot teen, je voelde ze ook op zijn huidje. Hij is er niet ziek van geweest, alleen een nachtje wat huilerig maar kon ook door het warme weer komen. Ach ja, hebben we ook weer gehad :)
     
  13. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    volgens mij is het roodvonk...want daar hoort het symptoom witte waas op de tong!
    Dus ik zou als ik jou was meteen naar de dokter gaan!
     

Deel Deze Pagina