Heb net wat oud bloed verloren.. beetje bruinachtig met hier en daar een rood sliertje.. Nog niet echte buikpijn verder.. hoop zo dat het door gaat zetten vandaag..
Ik ben vanmorgen ook gestript en al heel de dag voorweeen... Om 15 u bruin bloedverlies, ik hoop zo dat het vanavond begint!
net even lekker gelegen... voel wel een bepaalde spanning onderin.. manlief en oudste dochter zijn lekker aan t koken samen.. kleine ligt lekker bij mij .. soms kan ik best wat pessimistisch zijn merk ik.. wil gwn zo graag alles achter de rug hebben en ons kleine ventje eindelijk vast kunnen houden... het lijkt maar niet te gebeuren.. soms vraag ik mij af of er echt wel een baby in zit ...
duim net zo hard voor jou als voor mijzelf... heb je na die keer bloedverlies ..weer bloed gehad?? heb jij ook vage menstruatiepijntjes?
ik herken het gevoel van mijn vorige bevalling. Maar echt waar, er komt een keer een baby wachten duurt dan zooooooooo lang.. sterkte! misschien zet het vanavond door als je andere kids op bed liggen en het donker word...
Zie dit topic nu, dan volg ik je hier even! Klinkt wel alsof er iig íets is 'wakker geschud'... Toch die volle maan he . Wil je in principe thuis bevallen? Lekker dat je rustig ligt met je dochter, beetje ontspannen...
Ja een uurtje terug had ik weer bruinige afscheiding en jij? Ik heb toen een badje genomen, buik is nog altijd onrustig... Ik hoop zo dat het begint vanavond.....Ik duim ook voor jou hoor!
nee liever op tijd in het ziekenhuis... voel ik mij toch geruster bij.. Het is tot nu erg rustig... hoop zo dat het iig tot uiterlijk dit weekend gebeurd.. anders maandag weer strippen...
Bij de eerste met 1cm gestript bij 40.3, volgende dag bevallen na het laten breken van de vliezen in het zh. Had toen al 2/3 cm dus het strippen had waarschijnlijk al iets op gang gezet. Bij de 2e gestript met 3cm bij 40 weken, om 16.30 gestript en om 23.16 bevallen Na het strippen constant menstruatiekrampjes gehad en die gingen niet meer over Succes, hoop voor je dat het snel op gang komt!
nou..heb er een hard hoofd in hoor.. dan zou ik nu toch al iets meer moeten vernemen? ze zei dat ze nog maar 0,5cm ontsluiting.voelde.. dat t tuitje er nog zat.. maar wel verweekt aanvoelde.. ze kon er vast niet.goed genoeg bij... maar aan de andere kant.. als t niks uitgehaald heeft zou ik ook niet.zoveel bloed verloren hebben.. toch?