Lijkt me dat het wel íets doet hoor! Het is natuurlijk niet voor niks inderdaad dat bloedverlies. Nu nog steeds of is dat over? Ik weet niet of het je ding is, maar je kan zelf even rommelen, onder de douche ofzo. Dat kán vaak de druppel zijn...
Heb net lekker gedouched...denk niet dat ik dat zo goed durf.. zeker niet.omdat ik bijna van mn stokkie ging vanmorgen.. Ik ga proberen te slapen... bedankt allemaal voor jullie medeleven.. doet mij goed.. zeker nu ik wat.down.word.van t wachten.. truste ...
Niets wel harde buiken, strak gevoel .. en het gevoel dat de kleine naar beneden drukt.. hoofdje op je botten daaronder.. ben gewoon echt op aan het raken..
Ga je nog een poging laten doen als dit bijv dit weekend niet werkt..? (Hoop het wel voor je natuurlijk!)
Echt super vervelend... Is er een plan b? Misschien dat dit wel genoeg gedaan heeft en ze het nog een keer kunnen proberen? Of is dat geen optie?
Heb pas maandag weer een afspraak.. Zit toch een beetje te twijfelen of ik niet vandaag nog een keer kan komen.. Wat zouden jullie doen?
Zeker? mn moeder en man zeggen.. dat ie natuurlijk nog.wel lekker warm zit. en dat t misschien sneller gebeurd dan ik zelf.denk.. er door heen zitten dat.doe.ik.al.. haha..net.weer een dikke jankbui.. denk dat ik sws even een belletje.doe.. al is het maar.om.even te laten weten dat ik.er.door heen zit..
Hoop dat het doorzet voor je! Zou ook gewoon even bellen, je kunt altijd vragen! Na lang zeuren gaan ze bij mij volgende week vrijdag ook eens proberen... (heb 2 vk's, nu had ik de 'moeilijke', de makkelijke doet dat nl gewoon). Hoop dat ik volgende week ook wat ontsluiting al heb.
Nou ... inmiddels net de slijmprop verloren!! Of een deel ervan.. *diepe zucht*... eindelijk gebeurd er iets.. Bij de meiden was dit het teken van het begin.. Ik ga nu toch even nog met mn moeder boodschapjes doen op mn gemak.. in beweging blijven.. En anders zijn we zo in het ziekenhuis Woei wat spannend!!
Nee, maar mijn moeder heeft de kids voor de zekerheid meegenomen te logeren,. Zodat mijn man en ik echt even kunnen rusten.. Denk wel dat het er aan zit te komen, wel veel harde buiken..
Nu is het hier erg rustig.. maar ga nu lekker slapen.. denk dat het sws niet lang meer kan duren nu.. laten we hopen dat maandag opnieuw strippen niet meer nodig is! Lekker slapen allemaal.. houd jullie op de hoogte!