Ons ventje vind het volgens mij prima bij mama in de buik Nu is het alsof er niets is gebeurd de afgelopen dagen..zo rustig..
Net weer een deel v/d slijmprop verloren, wat vage krampjes.. maar kan me zo niet voorstellen dat er iets groots te gebeuren staat.. Ik ga zo maar eens mijn viooltjes in de tuin potten.. Staat de boel er weer fleurig bij haha.. hopelijk net zoals ik binnenkort weer.. voel me net ma flodder ..
Arme jij! ( begrijp wel precies wat je bedoelt, trouwens ). Het is er mooi weer voor! Maar weer een deel van de slijmprop is natuurlijk fijn, dat wel! Kramp ook, of gewoon rustig? Er is iig íets gaande....
Oh arme ziel, je zit nog steeds te wachten! Geen ervaring met strippen, wel met zomaar gaan bevallen hoor! Ik was 39+6 toen ik naar bed ging en me afvroeg of baby nog wel zou komen, om een paar uurtjes na middernacht wakker te worden met een wee, precies met 40 wk. 3 uur later lag hij in mijn armen. Succes!! Hopelijk ruikt de baby de lente en komt hij snel!
Heel spannend.. harde buiken zijn aanwezig.. Had iemand toevallig ook hoofdpijn de dagen voor of op de dag van bevallen..???
Nou het ziet er naar uit dat ik morgen toch nog een keer gestript moet worden.. Ja je weet het natuurlijk nooit, hoe de nacht gaat lopen.. Maar het is mij veel te rustig.. de gedachte dat ik nog een keer dat ongelooflijke rottige gevoel moet aanvoelen..pff heb nu al het zweet overal.. haha.. Ik had gehoopt dat het verlies van de slijmprop het begin geweest zou zijn..
Wakker geworden van weeën!! Die inmiddels weer zijn afgezakt.. Vals alarm denk ik.. maar wat zijn die voorweeen en echte weeen verschillend zeg! Ineens wist ik het weer.. van oh ja.. dit is een echte wee..dat deed idd veel meer pijn.. haha.. Ze kwamen om de 5 minuten, nu weer een hele poos niets..
bij mij was het erg effectief. 11:30 gestript, om 13:30 begonnen de weeen en om 16:15 vk gebeld (21:25 baby geboren )
Bij mij deed het strippen geen pijn, maar zorgde wel voor 3cm ontsluiting na wat gerommel en harde buiken. Het zette alleen niet door. Ik moest uiteindelijk aan de weeenopwekkers