Zooooooo benieuwd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mispoes, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja de titel zegt het al. Ik ben zoooooo ontzettend benieuwd of onze beeb een meisje of een jongen is.... We hebben er bewust voor gekozen om het een verrassing te laten tot het zover is, (bij onze eerste ook) maar nu we zo tegen het einde aan lopen, kan ik me nieuwsgierigheid bijna niet meer bedwingen :$
    We krijgen over 1,5 week nog een echo, en ik zou in staat zijn om het alsnog te vragen, terwijl dat ook helemaal niet is wat ik wil... Arrrrgh word gek van mezelf! hoe lang moeten we nu helemaal wachten? heb het al die weken al volgehouden, nu die laatste paar nog, maar vind het zooo moeilijk. Herkent iemand dit? Of zouden het gewoon de hormonen zijn?

2. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Denk aan het prachtige moment dat je het zelf ziet als de kleine op je buik ligt. Wat zou het jammer zijn om het dan al te weten.
    Wij wisten het bij de 1e niet en willen het nu ook niet weten.
    We zijn wel een uitstervend soort want iederreen weet het wel van tevoren.

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Even doorbijten.... en desnoods zeg je bij de echo meteen tegen de echoscopiste: wat ik ook zeg en vraag geef me niet het geslacht. Zullen ze vast alleen maar leuk vinden.

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Mizzy, ja das een goed idee. Meteen tegen mezelf in bescherming nemen....hihihi

Tis ook zoooo bijzonder om het niet te weten en straks verrast te worden. Daar maar aan vasthouden.

5. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    wij hebben ook een aantal echo's gehad en ik zei ook telkens tegen de gynaecoloog "breng me niet in de verleiding !!"
    en tot nu toe is het een verrassing wat het word... en ook ik ben onderhand razend nieuwsgierig !!!!
    ik heb echt geen flauw idee, klein beetje meer gevoel van dat het een meisje word, hoewel het grootste gros zegt 'een jongen'.
    nog een paar weken en dan zullen we het weten .. spannend !!!!

en jullie ook !!
    en laat je niet in de verleiding brengen !!!
    succes !

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hahah, ja bij mijn eerste was ik er eigenlijk wel van overtuigd (puur op gevoel) dat het een meisje zou zijn..... hahah mooi mis dus! Nu heb ik weer zo'n gevoel dat het een jongen is, maar of dat gevoel betrouwbaar is???? En dat wil ik nou juist zo graag weten.......:S

Idd zijn er (zoals in mijn omgeving in elk geval) maar weinig mensen tegenwoordig die het niet willen weten. Ik weet wel dat de verrassing des te groter is als de beeb er straks is. We moeten nog wel uit de namen komen...pfff wat ontzettend moeilijk deze keer. We zitten totaal niet op 1 lijn. We hebben nu 2 meisjes en 2 jongensnamen, en we kiezen waarschijnlijk pas bij de geboorte..................... Of zou dat dom zijn?

Deel Deze Pagina