Bij wie heeft maansteen gewerkt ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik ben nieuwschierig naar de maansteen en de werking hiervan en bij Hoeveel vrouwen het "gewerkt" heeft ik twijfel om er1 te halen zo ja welke want ik ben een leek. En hoe zit het met tarwekiemolie weet iemand dat ? Bedankt alvast voor de reacties xxxx groetjes

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bij mij heeft het niets geholpen...
    Maar ook ik heb van alles geprobeerd om de medische molen uit te blijven en zelf zwanger te worden.

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik weet niet of het heeft geholpen bij mij. Ik ben wel zwanger nu, maar ja, of het komt door de steen dat weet je nooit.

4. Within

Within Niet meer actief

Ik draag nu sinds vorige week een maansteen. Of hij helpt weet ik dus nog niet, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Je kan wel zoeken op dit forum maar dan is de informatie nog niet echt duidelijk en makkelijk te vinden.

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Maansteen zou moeten helpen om je cyclus regelmatig te maken. Ik draag maansteen omdat ik het mooi vind en toevallig was mijn cyclus erg regelmatig. Verder zwanger geworden ondanks slecht zaad van mijn vriend, maar dat schrijf ik niet toe aan de maansteen. En pas na twee jaar. Zo duur is maansteen niet, zou het alleen halen als je het een mooie steen vindt.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb hem ook een hele tijd gedragen maar het hielp niks hoor. toen ik hem had afgedaan was ik binnen no time zwanger.

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0