Bij wie heeft maansteen gewerkt ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik ben nieuwschierig naar de maansteen en de werking hiervan en bij Hoeveel vrouwen het "gewerkt" heeft ik twijfel om er1 te halen zo ja welke want ik ben een leek. En hoe zit het met tarwekiemolie weet iemand dat ? Bedankt alvast voor de reacties xxxx groetjes

2. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bij mij heeft het niets geholpen...
    Maar ook ik heb van alles geprobeerd om de medische molen uit te blijven en zelf zwanger te worden.

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik weet niet of het heeft geholpen bij mij. Ik ben wel zwanger nu, maar ja, of het komt door de steen dat weet je nooit.

4. Within

Within Niet meer actief

Ik draag nu sinds vorige week een maansteen. Of hij helpt weet ik dus nog niet, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Je kan wel zoeken op dit forum maar dan is de informatie nog niet echt duidelijk en makkelijk te vinden.

5. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Maansteen zou moeten helpen om je cyclus regelmatig te maken. Ik draag maansteen omdat ik het mooi vind en toevallig was mijn cyclus erg regelmatig. Verder zwanger geworden ondanks slecht zaad van mijn vriend, maar dat schrijf ik niet toe aan de maansteen. En pas na twee jaar. Zo duur is maansteen niet, zou het alleen halen als je het een mooie steen vindt.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb hem ook een hele tijd gedragen maar het hielp niks hoor. toen ik hem had afgedaan was ik binnen no time zwanger.

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Bij mijn 2e heb ik een maansteen besteld na 11 ronde, deze afgespoeld met water, in de volle maan opgeladen en daarna 24 uur per dag bij me gedragen in mijn bh, snachts op mijn nachtkastje langs mij.
    Was toen meteen zwanger!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Kheb 1 cyclus met een maansteentje gelopen, mijn cyclus daarvoor was tussen 31-35 dagen, die cyclus was ie ineens 55 dagen... het is dus maar net hoe je erop reageert (als het door het steentje komt dan, want dat kun je zowel bij goede als slechte ervaringen nooit zeker weten natuurlijk).
    Daarna ook niet meer gebruikt en wél zwanger.
    Succes

9. Morgause

Morgause Lid

12 feb 2012
    15
    0
    0
    creatief bezig zijn
    Tuurlijk werkt dat niet, wel een beetje je gezonde verstand blijven gebruiken hè.

10. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Gezond verstand ? Iedereen mag toch ergens in geloven ? En die ervaringen daar vraag ik naar dus bedankt , maar ik luister wel naar de andere dus als er meer mensen zijn die er ervaring mee hebben positie of nega hoor ik graag van jullie xxx

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Reageer dan liever niet:(

12. Birdy85

Birdy85 Niet meer actief

Ik draag sinds kort een maansteen. Ik geloof in de wet van de aantrekkingskracht (The Secret). In mijn geval wil ik graag de onzekerheid/spanning van het graag weer zwanger willen worden (helaas 2 maanden terug een miskraam gehad :() omzetten in positieve gedachten. Het dragen van de maansteen helpt mij hierbij! Als ik het steentje zie herinner ik mezelf er weer eventjes aan dat ik er niet onzeker/ongeduldig over moet zijn, maar er gewoon in moet geloven dat ik binnenkort weer zwanger wordt (en dat het dan gewoon goed gaat!). En omdat geest en lichaam toch wel heel nauw verbonden zijn lijkt het mij dat het op die manier best invloed kan hebben om zwanger te raken. Mij lijkt het het belangrijkste dat het dragen van de steen je een goed gevoel geeft!

13. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik geloof wel in dat soort dingen daarom zoek ik ervaringen en uitleg hoe het werkt. Xxx

14. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    gewoon geloven wat je wilt en je niks van de mening van andere aantrekken met die onzin dingen...
    Ik gebruik geen maansteen meis... ik geloof er wel in hoor!

15. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Dank je wel xxxx

16. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben van plan ook een te gaan halen en bij me te dragen...
    Raar genoeg voor ik dit las nu 14u30 dus. Deze ochtend passeerde ik langs een winkel en wilde binnen gaan en deze halen. alsof hij me aantrok. Vreemd genoeg en nu lees ik dit...
    toch maar naar die winkel straks ;)

Deel Deze Pagina