Ladys goedenavond, vandaag ben ik 2 dagen overtijd, de 13e heb ik mijn ei gehad volgens de ovutest. helaas heb ik nog geen positieve test, wel een heel vaag iets op de kruitvat maar dan moet je echt goed loeren dus dat lijkt me niks. nu heb ik de afgelopen 3 dagen pijnlijke tepels dat gisteren avond en vandaag over is gegaan naar een brandend gevoel ik heb normaal nooit last van mijn borsten dus dit is nieuw voor mij ook lijken mij tepelhoven wat witte van kleur en ze staan vaak bijna de gehele dag na voren, sorry voor de details. heeft iemand hier ervaring mee t gevoel is niet echt fijn.
ik herken het gevoel wel. mn tepels doen erg zeer en mijn borsten zijn ook erg gespannen. maar ik moet nog ongesteld worden en op zich heb ik wel vaker "zware borsten" als ik ongesteld moet worden maar nu is het wel heel erg! en idd ook stijve tepels!
ja de 2e die deed t niet die heeft in het begin waas, en geen streepjes geen zwanger of controlestreepje grrrr word echt gek van dat gevoel maar ook van onzekerheid ik vind me tepel ook zo licht van kleur boven op als of die vervelt is.. maar heb niet in de zon gezeten
hmm.. lastig! mn tieten knallen bijna uit mn beha maar sommige lees ik dat ze donkere tepels hebben of blauwe adres over hun borsten. dat heb ik allemaal niet. je bent wel overtijd, nog een testje er tegen aangooien morgen??? spannend!
ja inderdaad ik lees alle kleuren behalve wit en de pijn zit er echt onder, ik ga morgen of zaterdag testen maar dan zou het resultaat niet veel beter zijn aanzien je om de 2 dagen hcg aan maakt dus beter is zaterdag,, maar ben toch te ongeduldig
Ik heb op het moment last van Jeukende branderige tepels, zware borsten (zelfs het vriendje zei dat gisteren) en borsten lijken groter zei vriendje ook maar dan eergisteren. Sinds deze ochtend zure oprispingen erbij. Hoofdpijn heb ik al sinds zaterdag en temp gaat NOG NIET naar beneden... Please laat het iets leuks worden binnen 9 maanden...
oei spannend!! de mijne zei ook al zoiets gister. hij vond ze stevig en groter dan anders! (en ik vind ze klein en hangend hahah)
Achteraf gezien (zwangerschap was het laatste aan waar ik toen dacht aangezien die niet in 'de planning' stond) waren brandende tepels bij mij de 1e symptomen.
Mijn tepels branden niet. Maar ze zijn wel lichter geworden, heb ook wat witte "bultjes" erop. En mijn borsten lIjken zwaarder/voller en zijn erg gespannen, hard en pijnljk. Wanneer gaan jullie (weer) testen?