Bij wie heeft strippen echt geholpen? Of juist niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sannebc, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Mij gaan ze morgen strippen. Hoop zo dat het gaat werken..! Ik laat het hier nog weten.

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Bij mij hielp het..maar liep ook al n paar uur met indalingsweeen omdattie ineens razendsnel indaalde..ik had toen een cm ontsluiting

De vk had na t strippen (om 19:45) t idee dat ik pas de volgende ochtend zou bevallen.om 22:40 kon ik dr terug bellen omdat ik zo'n pijn had! Toen gingen we naart zh en is hij daar om 0:47 geboren

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    2x gestript met 39+2, had beide keren op het moment van strippen al 3 cm ontsluiting. Bij de eerste keer zonder voorweeen ed, bij de 2e x heb ik met 32w een dag plat gelegen ivm minder fijne weeen, maar verder niet.
    Beide keren binnen 12 uur na strippen bevallen.

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Klinkt toch wel een beetje hoopvol. Als het lukt wordt ik morgenavond gestript. Hebben jullie nog iets speciaals gedaan na het strippen? Ik las al dat een flink stuk wandelen zou helpen?

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    1e keer bij 41 weken, had pas 1 cm en geen effect. Zo 2e poging! Waarom strippen ze bij jullie nu al voor 40 weken?

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Na t strippen begon ik bloed te verliezen met slijm en ben gewoon op de bank gaan zitten

7. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ik heb inderdaad beide keren na het strippen gaan wandelen, 1x met kind in de buggy, 2e keer met 1 in buggy en nr. 2 wandelen, dus niet echt een flink stuk gewandeld en zeker niet 'snel'. Maar mijn vk zei wel dat het strippen meer effect zou hebben als ik na het strippen in beweging zou blijven.

8. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik heb mijn afspraak maandag pas om 21.30uur maar daar maak ik graag nog een avond wandelingetje voor haha.

Ze hebben bij mij al gekeken of het met 38 weken lukte maar dat ging helaas nog niet en met 39weken ook nog niet. De reden dat ze het bij mij proberen is omdat ik al vanaf 37 weken aan het rommelen ben, snachts bijna niet meer slaap doordat ik zoveel last van mijn bekken heb en omdat ik een zoontje van 2jaar heb overdag ook niet bij kan slapen. Hierdoor ben ik gewoon helemaal op aan het raken. Helaas had ik maar 1cm ontsluiting en lukte het nog niet. Nu heb ik nog flink gerommeld en gister ook echt rugweeen gehad dus ik hoop dat het morgenavond lukt met resultaat.

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh aha... Nou hier heeft poging 2 ook niet geholpen. Morgen echo en plannetje maken met vk....

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    MommieD; Wat balen zeg:( Ik hoop voor je dat jullie kereltje snel geboren wordt, succes alvast!

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Thnx! Net 3e poging...
    En anders woe vliezen breken. Het einde komt nu echt in zicht gelukkig!

12. Saadia

Saadia Actief lid

3 apr 2009
    150
    11
    18
    #32 Saadia, 10 sep 2012
    Laatst bewerkt: 10 sep 2012
    Met 40.4 voor het eerst geprobeerd, maar niet gelukt. Bm te ver naar achteren. Nogmaals een poging met 41.3, maar wederom hetzelfde resultaat. Mezelf toen ingesteld op de inleiding met 41.5.

De dag na de mislukte poging, dus met 41.4, is dochter toch spontaan binnen 2 uur geboren! 10 minuten nadat ik op de verloskamer aankwam, in de eerste perswee!

13. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wow.. Ja idd bij mij stond ie vrijdag en gister nog iets te veel naar achter. Vandaag deed het strippen meer zeer en ik heb nu ook veel harde buiken sinds ik thuis ben, gecombineerd met ongi krampen. Hoop dat het door zet :)...

14. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik word woensdag met 39.6 gestript. Het worddt mijn 5e kindje, bij de laatste 2 had ik met 40 weken al 3 cm en kon ik ingeleid worden. Ik wil nu liever niet ingeleid worden, dus gaan we vanaf 40 weken proberen om de natuur een handje te helpen, wie weet lukt het.

S6 trouwens, ben benieuwd of het gaat lukken bij je...!
    De andere dames ook s6, ik zit m'n tijd uit te zitten tot woensdagochtend! :D

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh spannend voor je! Ja hier gaan ze ook nog liever vliezen breken dan laten inleiden, ook omdat je dat sowieso terecht kan als t geen effect heeft na 24 uur.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ben met 39+4 gestript (2 cm ontsluiting), tegen 13.00 is mijn zwanger onze dochter komen halen, 16.00 VK gebeld. Had 4 cm ontsluiting, vliezen gebroken en naar het ZKH.
    16.30 aankomst ZKH en 17.58 had ik onze zoon in mijn armen.

17. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik ben vanochtend gestript
    Tot nu toe voel ik nog niks. Alleen een heel drukkend gevoel daar beneden...mogt er vanàvond/vanacht niks gebeuren dan word ik morgen ingeleid.

18. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

#38 Bougainville, 10 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2012
    Gestript met 39,6 weken....Ik had een verweekte bmm & 2 cm ontlsuiting.
    Het strippen was niet geheel gevoelloos en na de tijd 4 uur lang menstruatie achtige pijnen gehad.

Uiteindelijk ingeleid met 41+2 & nog steeds 2 cm ontsluiting.

Het heeft hier dus totaal niks gedaan!

Bij ooit een 2e kindje laat ik me niet weer strippen.

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nou bij mij heeft de laatste x geholpen, vanochtend om 4 voor 5 bevallen!

20. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!
    Ik hoop dat het een beetje meegevallen is voor je!
    Ik had al stiekum meegelezen met je bij een ander topic, ik was zo nieuwsgierig..... ;)
    Morgen is voor mij D-day, ben benieuwd!!

Geniet lekker van je kraamtijd!

Deel Deze Pagina