Volgens de pendels zou ik in mei zwanger worden, in januari was ik zwanger. Helaas na 13 weken te horen gekregen dat het mis was. Ik hoop dat mei alsnog gaat uitkomen, maar ik heb er een hard hoofd in. Groetjes Franka
ik had via een andere site een pendel van sep en ook nog eens 2 jongens ik heb hier ook een aanvraag gedaan maar moet natuurlijk even wachten hopelijk word het eerder hihi kan echt niet wachten tot sep haha
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik zou ook graag gependeld worden. Hoe kun je dat laten doen? Alvast bedankt!
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar ik zou ook graag gependeld worden. Hoe kun je dat laten doen? Alvast bedankt!
Ariel, dan moet je iemand zoeken die het voor je kan doen. Caruli heeft het voor mij gedaan maar ik weet niet of ze het nog steeds doet. Ze zit nu in een minder prettige situatie.
als er gependeld is voor een bepaalde maand bijvoorbeeld voor de maand mei.. moet ik het dan zien dat je in mei niet ongesteld wordt en een test kan doen en dan zwanger kan zijn.. of dat je ook in april zwanger kan zijn geraakt en in mei het pas ontdekt ik bedoel dat omdat je het toch altijd pas kan weten rond de tijd dat je ongesteld moet worden? en de ovulatie is dan altijd een paar weken eerder.. dus is de uitkomst van het pendelen altijd de maand waarop je het met testen ontdekt of is het de maand waneer de eisprong is? (omdat er 2 weken tussen de eisprong en testen zit kan het verschillen met wat de pendel zegt)