Graag met spoed amtwoord....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hayat, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hayat

Hayat Lid

30 mrt 2007
    21
    0
    0
    ikvoelde net aan mijn bor4sten die zijn wel erg opgezwollen..ik kneep in mijn linker tepel en er kwam iets waterigs eruit helder van kleur....
    zou het te maken hebben met innesteling?

Graag antwoord aub....

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had dit gisteren ook. Ik was ook erg benieuwd! ;)

3. Hayat

Hayat Lid

30 mrt 2007
    21
    0
    0
    Niemand die ons een antwoord wil geven?

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    kan door van alles komen, waarschijnlijk dus door hormonen. Jammer genoeg zegt het niks of je zwanger bent ja of te nee. sommige meiden die hebben het altijd vlak voor hun nod. Dus ja het bekende woord, afwachten

5. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Was bij mij ook zo, en heb dat anders ook nooit voor mn menstruatie. Maar ik las hier van vrouwen die het elke cyclus hebben vlak voor menstruatie. Dus zekerheid kan ik je niet geven maar het kan een teken zijn....
    Ik had ook van die witte stukjes op mn tepels en ze waren erg gevoelig en pijnlijk. Een zware spierpijn gevoel, een paar dagen voor test datum kreeg ik ook hoofdpijn en poetsdrang dus toen dacht ik helaas maar toch positief ;) je weet het maar niet tot dat je hebt kunnen testen...spannende tijd!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, heb je weer wat aan he ;)
    Inderdaad afwachten..das de enige manier om erachter te komen of je zwanger bent of niet (ja, en een testje natuurlijk ;))

7. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik heb dit ook! Heb hier ook mijn vraag gesteld, maar kreeg als antwoord dat het met je hormonen te maken heeft. En niet zo zeer met het feit dat je miss zwanger bent..

Ik weet het natuurlijk niet zeker. Want ben inmiddels ook al 9 dagen overtijd.. Dus ff spannend nog..

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zou je dan niet eens een testje overwegen?

9. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Heb er al zo'n 3 gedaan.. allemaal negatief.. Dus binnenkort de HA maar bellen..

Maar fijn dat je met me mee denkt.. !

Deel Deze Pagina