Elmo was dus zeg maar 6 dagen overtijd? Hoe lang moest je het innemen? Hierdoor mijn vraag: wij hebben vandaag 14 dgn na tp de test gedaan maar de nachtmerrie kwam uit: NEGATIEF! Natuurlijk blijft er nog een sprankje hoop maar is het reeel, dat blijft de vraag? Verder niks geen voortekenen van een ongi.
Ik heb het de 2 wachtweken gebruikt + zo'n halve week daarvoor. Ik had helemaal geen voortekenen. Ik werd vrijdag ochtend wakker met enorme buikpijn. Of ongesteld of ritje IVF-poli... Gelukkig was het ongesteldheid. Dan heb je het maar gehad en weet je waar je aan toe bent.
Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Ik heb mijn 5e iui gehad en dit is de eerste keer dat ik bolletjes heb gebruikt. Nu mocht ik vandaag testen, zit 16 dagen na de inseminatie, helaas heb ik negatief getest. Ben nu dus gestopt met die bolletjes. Ik ben nog niet ongesteld, is er mss nog een klein beetje hoop dat ik over een paar dagen alsnog positief test, of maak ik mij nu zelf een klein beetje gek? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Negatief is toch vaak wel negatief. Hier duurde het ook 6 dagen maar werd dus wel echt ongesteld. Elmo
ik had ook nog hoop elin maar voor de volgende keer neem ik me voor van negatief uit te gaan, logisch zolang je niet ongi bent hou je hoop maar ik werd uiteindelijk 3 dagen later (na stoppen met bolletjes) ongi
Ik werd ook pas 4 dagen na het stoppen met de utrogestan (bolletjes) ongesteld. Echter, bij onze 1e TP werd ik 3 dagen voor de testdatum dwars door de bolletjes heen ongi.... Dus bij mij kan 't blijkbaar alle kanten op....
Hey dames, Bedankt voor jullie antwoorden! Ben nog steeds niet ongesteld, heb nog steeds een heel klein beetje hoop, het is erg dubbel allemaal. Moesten jullie ook altijd 16 dagen na de inseminatie/terugplaatsing testen? Je hoort toch ook nog wel eens dat mensen later positief testen? Ik wordt echt heen en weer geslingerd in mijn gevoel, maar ja dat zullen jullie helaas wel herkennen! Liefs, Elin.