Frambozenblad capsules

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happymomy, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

In mijn vorige 2 zwangerschappen frambozenblad capsules gebruikt.
    Nu wil ik ze weer gebruiken maar kan ze nergens vinden.
    Kan iemand mij helpen aan een link?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens mij is er alleen nog frambozenblad thee te krijgen en geen capsules meer.

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Idd gee capsules meer alleen de thee.
    En je hebt de pilletjes van vsm; Vsm caulophyllum Thalictroides D6

4. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik idd ook al.iig bedankt dames.

5. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Wat zijn dit dan? Ik las er wel wat over maar wordt nog niet wijzer :confused:

6. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Om de boel te verweken ect

Ik kan voornamelijk positieve reacties vinden (Ook een ouder topic op zwangerschapspagina: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/422867-vsm-caulophyllum-thalictroides-d6-voorwerk-7.html ) en de onderstaande omschrijving:

"Sinds het voorjaar van 1999 hebben wij ervaring met zwangeren die vanaf 37 weken homeopathische tabletjes gebruiken. Omdat er geen bijsluiter bij de druppeltjes of tabletjes zit, hierbij wat meer informatie voor zwangeren die van plan zijn ze te gebruiken. Het gaat om Caulophyllum thalictroides tabletjes van VSM dosis D6. Dosering: drie maal daags twee tabletjes onder de tong laten oplossen. Inname: een half uur voor de maaltijd innemen. De tabletjes zolang mogelijk in de mond houden om opname via het mondslijmvlies te bevorderen. Werking: Aan het einde van de zwangerschap bevordert caulophyllum de “rijping” van de baarmoedermond. Caulophyllum bevordert de ontsluiting en vergemakkelijkt de bevalling door de wee-ondersteunende werking. Na de bevalling kan je in de zelfde dosering doorgaan om de kraamzuivering te bevorderen en langdurige, overvloedige kraamvloed of baarmoederslijmvliesontsteking te voorkomen."

Het is een homeopatische middel

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

@Donutlover ga jij het gebruiken? Ik wil het wel gaan doen. Weet jij of je naast die vsm pillen ook nog de thee kunt drinken? Of is dat te veel van het goede.

8. Louloute

Louloute Niet meer actief

Op iherb kun je ze bestellen :)
    Deze bijvoorbeeld:
    https://fr.iherb.com/pr/Nature-s-Way-Red-Raspberry-Leaves-450-mg-100-Capsules/2019
    (Met code QOG405 krijg je 5-10$ korting op je eerste bestelling)

@manaolana ik gebruik én homeopathie (niet alleen de caulophyllum, heb de hele lijst gekregen van m'n vk, 3 dingen voor m'n bmm en nog 2 tegen slapeloosheid :D ) en ik drink ook nog frambozenbladthee. Kan allemaal geen kwaad en kan tegelijkertijd worden gebruikt :)

De homeopathie die ik gebruik is trouwens allemaal van boiron. Zijn kleine busjes, veel goedkoper dan die vsm pillen. Ik koop ze bij de apotheek :)

9. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Wauw bedankt! Ik ga het even bestellen denkik :)

Donutlover vindt dit leuk.
  10. manaolana

Oké good to know @Louloute :D dan ga ik beide bestellen. Vanaf wanneer gebruik jij het?

11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    ik heb beide de pillen en de thee

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Vanaf week 36! Ben deze week weer begonnen dus :D

13. manaolana

Ja die thee had ik ook gezien @Donutlover! Ben benieuwd of het een beetje te drinken is :p.

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    haha ik vind het wel lekker hihi
    Zit ook ijzer in bijv en andere extra dingen

Deel Deze Pagina