Ik ben vandaag bij de vk geweest. Ben nu 37+3 en vandaag heeft ze geprobeerd te strippen. Helaas was alleen de baarmoedermond week en al verkort verder nog vrij weinig aan de hand. Nu gaat ze het dinsdag nog een keer proberen en anders word ik ingeleid. Nu bleef ze zeggen dat seks helpt de ontsluiting te bevorderen en zelfs te bevallen. Heb dit wel gehoord maar dacht dat dit een fabeltje was. Bij wie heeft seks echt geholpen?
Bij mn eerste begonnen na de sex lichte weeen. Dit was met 39+5. Dit zette steeds niet door. Na 24 uur nog een keer sex gehad en kreeg ik heftige weeen en een uurtje later braken de vliezen. Dit kan natuurlijk ook puur toeval zijn. Bij mn andere 2 had ik op het laatst geen zin meer in sex.
Hier ook niet. Mijn man heeft nog een trauma van die keer haha. Dus dat gaat hij deze keer zeker niet doen.
Bij mn laatste met 39.3 gestript in de ochtend smiddags nog snel seks gehad voor mn vriend ging werken.. half uurtje later zette het echt door.. dus hier werkte de combinatie strippen en seks 🙈
Hmm bij ons heeft het bij de 1e ook zeker niet gewerkt, en wat hierboven ook al gezegd wordt... man heeft een soort trauma van opgelopen. Dus ben bang dat het hem dit keer niet gaat worden Ah ja wie weet Misschien idd combi van strippen en seks haha!
Beide keren binnen een dag na sex geboren: 38+6 en 38+2 dus hier hielp t zeker. Hoewel t natuurlijk de vraag is hoe vaak je sex hebt om een eerlijke inschatting te kunnen maken. Ik heb wel ergens gelezen dat het sowiso goed is voor het sterker maken van je baarmoeder zodat je de bevalling beter ingaat. Dus veel oefenen is niet verkeerd Had vaak ook wel krampen erna
heeft hier bij alle 3 niet geholpen dus nu ga ik het geeneens meer proberen, of ik moet nog zoveel zin krijgen Maar libido is haast net zo laag als de temperatuur buiten
Ik had het graag geprobeerd, maar aangezien ik langdurig gebroken vliezen hadden mochten wij geen sex meer hebben.
Wat veel verschillende verhalen! Wij hebben gisteravond geprobeerd maar helaas heeft het niks opgeleverd nu gaat mijn man proberen een voetmassage te geven. Ik wil zo graag dat het zelf op gang komt
ik vraag me wel af of je echt penetratie moet hebben of ligt het vooral aan het krijgen van een orgasme?
Het krijgen van een orgasme! Deze zorgt namelijk voor de samentrekking van je baarmoeder. Hier bij de eerste geprobeerd en niet geholpen!! Bij de andere twee ook niet meer gedaan om de bevalling op te wekken.
Het is ook zo dat er in het sperma van een man prostaglandine zit en dat kan ook voor dat extra zetje zorgen daar kan je baarmoeder van verweken nl... alleen als je zelf al op het punt stond om te bevallen hoor...
Hier de avond ervoor gevreeën. De ochtend dat mn weeën begonnen in het bubbelbad van het zwembad gezeten. Een van die twee of beide hebben geholpen denk ik haha
Je weet het nooit zeker he? Het schijnt dat t dan vvooral om het orgasme gaat zodat de baarmoeder samentrekt. Maar is het toeval of door de seks?