met 39+7 dagen seks gehad, dag daarna begon het flink te rommelen erge voorweeen en met 40 weken geboren dus denk zeker dat het geholpen heeft!
Gisteren geprobeerd. Bij ons heet dat blijkbaar een boereninleiding 😄 Helaas tot nu geen succes 😔
Dat jullie libido nog zo hoog is daarvoor haha 😅 Hier helemaal geen zin, buik in de weg en voelt ook niet fijn...dus ik wacht gewoon rustig af 🙈
Ben ook benieuwd wat iedereen hier verstaat onder seks. Ik bedoel zelf ook n orgasme of alleen jullie man? Weet dat n orgasme bij de vrouw weeën op kan wekken maar dat sperma de toestand van je baarmoedermond zou beïnvloeden (weker maken ontsluiting bevorderen) schijnt achterhaalt te zijn dus ben heel benieuwd. Hier 39w trouwens en nog weinig succes gehad bij seks zowel met als zonder orgasme haha. Maar ik heb nog even.
Wij hebben het bij de eerste "geprobeerd", vond het alles behalve prettig en het heeft niets gedaan helaas haha Alle andere keren niet geprobeerd, want toen durfde mijn man niet meer
Bij nr. 3 zijn we heerlijk uit eten geweest (de oudste uit logeren bij opa en oma) en vroeg naar bed. Na een ontspannen vrijpartij en een paar uur slaap begonnen de weeën. 's Ochtends om half 9 was ze er.