in de war! ¿?¿

Discussion in 'Zwanger worden' started by Spanish, Aug 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

lieve meiden!

zucht.. ben even helemaal in de war... mijn gevoel zegt dat ik wel eens zwanger kan zijn!
    Mijn pijnlijke borsten houden langer aan! normaal heb ik er maar 2 dagen last van.. nu al 5 dagen!!.. heb af en toe met afvegen wel wat bruin slijm verlies.. wat me wel een beetje zorgen baard!
    Zou ik zwanger zijn.. is dat dan normaal?
    had gister avond namelijk ook veel steken in de schaamstreek
    en kramp! zo af ent oe komen vlagen voorbij met menstruatie pijnen in de buik en rug. maar mijn menstruatie zet niet door.
    volgens mijn statistieken moet ik donderdag pas ongesteld worden!
    slik namelijk etos zwanger worden pillen en die houden het regelmatig dus ga uit van me cyclus van 28. dat was de laatste x namelijk!
    en ja.. wat moet ik nou met me temp! die blijft wat schommelen namelijk!

wat zeggen jullie meiden... moet ik me zorgen maken dat ik ongesteld word? of toch op me gevoel afgaan!

liefs xxx

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    tja lastig... 'k heb maandenlang gedacht dat ik zwanger was maar bleek het niet te zijn. maar de maand dat ik zwanger werd, had ik wel een bepaald gevoel alleen durfde ik er niet zo goed aan toe te geven omdat ik bang was om weer teleurgesteld te wezen.
    't verschil was met de andere maanden dat ik een week lang krampjes had en normaal pas op het moment dat ik ongi moest worden, 'k had meer honger en was sneller moe.

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

Ja idd..!

vind het zo moeilijk! durf niet op me gevoel af te gaan! bang dat ik misleid wordt!

maar mijn menstruatiekrampen houden ook al een week aan!
    en nahja me pijnlijke borsten ook al langer dan normaal!

maarja.. dan het bruinverlies nog.. dat komt met vlagen zo heb ik er een middag niet last van.. en 's avonds wee r een klein beetje.!vannochtend met tempen hadik weer een klein kloddertje met bruin slijm en beetje geel..

liefs xxx

4. SaschaH

SaschaH Actief lid

Aug 13, 2009
    461
    0
    0
    Dat heb ik nou ook, krampjes, rommelende darmen en mijn (.)(.) die erg klein van formaat zijn, zijn nu opeens gegroeid en zijn ontzettend gevoellig/pijnlijk. Dat heb ik normaal nooit richting mijn ongi. Haal ik mij dit in mijn hoofd, houdt mijn lichaam me voor de gek of zou het toch... Aangezien mijn cyclus niet regelmatig is, weet ik ook nooit wanneer ik zou moeten testen, maar ik hou het nu maar op 22 aug. Nog even wachten dus...

Succes meiden!

5. Clapat

Clapat Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,059
    17
    38
    Duitsland
    Ik heb hetzelfde probleem!
    Ik vrees nog te ontpillen MAAR...
    15 juli eerste dag natuurlijke mens,van 26 juli t.e.m 30 juni had ik mega vruchtbaar slijm. Als ik daar dus 14 dagen bij optel, moest ik reeds ongesteld zijn geweest. Maar mijn eerste cyclus was 38 dagen.
    Ik weet ook niet goed hoe ik hier mee om moet. Want ookal krijg ik mijn duivels nog, ik heb nog verschrikkelijk veel afscheiding als ze reeds op komst moeten komen.
    Ook zuuroprispingen spelen me de hele dag parten sinds een dag of 4. En zaterdag schrok ik me rot, want heb donkere kringen rond mijn tepels.
    Ook zei mijn vriend gisteren: krijg jij een buikje! (ik ben al niet zo mager en heb altijd een buikje gehad)
    Ik dacht dat ik een paar kilo was bijgekomen maar de weegschaal gaf zelfs minder aan!
    Ook loop ik al met een tweetal weken met krampjes in mijn onderbuik en liezen (zie topic bandenpijn versus blinde darm).
    Tepels waren een beetje gevoelig, maar toen ik vorige maand mijn ei had, deden ze zooo pijn! En deze keer niks!
    lage rugpijn. Kortom, reeds de hele tijd PMS klachten
    Ik durf niet testen uit schrik voor een teleurstelling.

Share This Page