Bij wie in 1 x keer raak?

Discussion in 'Zwanger worden' started by NAncy79, Aug 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    hier ook de eerste keer raak en hopelijk de tweede keer ook!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Bedankt allemaal voor de reacties. Nee ik ga nergens vanuit, dat het heel snel zal gaan.. Niet iedereen heeft dat geluk, dat besef ik maar al te goed. Ik heb zelfs altijd het idee gehad dat ik niet vruchtbaar zou zijn :( Waar het vandaan komt, geen idee, maar het is een gevoel.. We zullen zien!!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Oei dat vind ik nogal wat! Dat zet mij wel aan het denken.. :( Hoe denkt de rest hierover??

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind het onzin.. ik heb nooit hoeven te ontpillen..van de ha niet en ook niet om zwanger te worden..

Bij de eerste raakte ik door de pil heen zwanger

bij de tweede ben ik gestopt.. doorbraakbloeding gehad.. en daarna direct zwanger..

bij de derde halverwege de strip gestopt en niet meer ongesteld geworden.. direct zwanger..

en ook nu direct zwanger...

ik ben gezegend met een goede vruchtbaarheid zeg maar...

Het ontpillen ben ik dus onbekend mee.. weet wel dat veel dames last hebben van een lange cyclus of onregelmatig na het stoppen met de pil.. ik heb daar dus nooit last van gehad..
    Als we weer wilden gaan voor een kindje en ik de ha vroeg of ik gewoon kon stoppenmet de pil was dit nooit een probleem..heb nooit iets te horen gekregen over eerst ontpillen of iets dergelijks..

maar dat zal ongetwijfeld wel per ha verschillen...

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Mijn gyn heeft mij dit helemaal niet afgeraden.

Zoals ichtus ook al aanhaald: het zal voor iedere dokter anders zijn.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben ook doktersassistente en bij ons wordt het eigenlijk niet als advies gebruikt. Het ontpillen is vooral om daarna zicht op je cyclus te hebben wat wel fijn kan zijn bij zwanger worden.

Ik heb zelf niet hoeven ontpillen had meteen weer een goede cyclus en geen klachten.
    (al ben ik nog niet zwanger)
    Toen ik mijn baas vertelde dat ik met de pil wou stoppen kwam hij al gelijk met adviezen om zo snel mogelijk zwanger te worden. Dus het is inderdaad voor elke arts anders.

Er worden ook mensen door de pil heen zwanger, en die krijgen toch ook gezonde kindjes?!?! Er kan altijd vanalles fout gaan.

Wel alvast met foliumzuur beginnen, stel dat je meteen zwanger raakt heb je toch al wat binnen gekregen!

7. mam11

mam11 Lid

Jul 3, 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was bij onze tweede ook meteen de eerste keer zwanger.

Share This Page