Bij wie is alles in 1 keer goed gegaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MB2005, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Hoi,

Hier nog een aanstaande mama van een eerste! Heb ook veel gepiekerd in 't begin van de zwangrschap, maar hoe verder de zwangerschap vorderde, hoe kalmer ik werd.

Nu voel ik me heel goed: we voelen ons kleintje dagelijks schoppen en dat geeft toch nog iets extra :)

Veel succes nog met jullie zwangerschap enneuh: niet te veel piekeren! Daar kom je niet verder mee

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    iris is ook onze 1e, en alles is goed gegaan, (behalve de bevalling dan, maar dat is een ander verhaal.) niet te veel piekeren en gewoon lekker gaan genieten!!!!

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Hai,

Ik herken het ook helemaal! Ik ben nu ook zwanger van mijn eerste kindje. Toen ik stopte met de pil was ik heel bang dat het niet zou lukken etc etc. Maar was na 2.5 maanden al zwanger!

Omdat het de eerste is, lees ik me helemaal suf op dit forum, ik wil van alles; alles weten!

Maar maak me wel druk om alle dingen die mis kunnen gaan, is idd wel een goed idee om alle rottige verhalen maar niet te lezen. (weet alleen niet of ik mezelf tegen kan houden)

Succes en nog gefeliciteerd he!!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi MB,

Wij hebben het met zeven weken aan de "opa's en oma's" verteld !

Groetjes,
    Nikki F

5. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    MB

Heel herkenbaar.
    Ik ben met de eerste ronde meteen gezegend met het wordertje.
    Maar soms kan ik het nog niet geloven.
    Ieder krampje en pijntje maakt me bang.
    Iedere keer op de wc ben ik blij als ik geen nare dingen op het wc papiertje tegenkom.

Ik heb al 2 keer getest of het echt waar is.

17 mei is mijn eerste echo, ik kan niet wachten dat ik het wondertje ook heb gezien.

6. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Hoi,

Ik denk dat iedereen wel onzeker is of de zwangerschap wel goed gaat.
    Weet dat ik echt super zenuwachtig was...was alleen maar bang dat ik naar de wc ging en bloed zou vinden....
    Maar dit is mijn 1e zwangerschap en alles gaat tot nu toe perfect :)

Dus geniet er lekker van!

7. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Gelukkig komen de positieve reactie's los :D

Ik vind zo'n topic ook wel eens leuk :D

Groetjes MB2005.

8. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik heb diabetes en ben ook nog eens DES dochter.
    Mijn eerste zwangerschap is gewoon alles goed gegaan ondanks hele hoge suikers in het begin. Want dat zou zelfst of miskramen of een afwijking in de vrucht veroorzaken maar heb na 40 weken een gezonde jongen gekregen.

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    hier bij mij is alles ook in 1x goed gegaan.
    als het mis gaat is het vaak omdat het vruchtje niet goed is.
    maar het hoeft niet altijd fout te gaan hoor!!
    niet teveel nare dingen opzoeken,word je niet vrolijker van!
    genieten moet je doen,het is zo leuk om zwanger te zijn!

10. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ook dit is mijn eerste zwangerschap en tot nu toe is alles goed gegaan. zit nu eigenlijk een beetje op de bevalling te wachten. hoop dat die ook goed zal verlopen

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ben vd 1e keer zwanger na een half jaar,
    en alles verloopt voorspoedig.
    Bloeddruk is ook prima.

12. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben ook voor de 1e keer zwanger, na 5 maanden en alles gaat helemaal op en top! :D
    Dus lekker genieten, want de kans dat dat bij jou ook is is net zo groot als voor ieder ander hoor ;)

Groetjes,
    Daan

13. Niet meer actief

bij ons eerste keer raak, helaas geeindigd in een miskraam na 7 1/2 week..meteen daarna weer zwanger en nu alweer 32 weekies..

Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor en lekker genieten ;)

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    MB2005: Het is best normaal dat je je zorgen maakt. Doet iedereen in het begin. En het kan idd mis gaan maar in de meeste gevallen gaat het goed.
    Ik heb zelf al een dochter van 8 waar alles goed is verlopen. Snel zwanger en na een zwangerschap van 42 weken en 2 dagen is ze dan eindelijk geboren. Nu ben ik 8 weken zwanger en ben gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest voor gesprek en echo. We hebben het hartje zien kloppen en dan valt er toch een stukje onrust weg hoor. Nu zitten we nog een beetje in onrust... Ze weten niet zeker of het er 1 of 2 zijn. Probeer vooral lekker te genieten van je zwangerschap en niet te veel verhalen lezen op internet.

Gr Otje

15. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, bedankt weer voor de reactie :D

Spannend zeg 1 of 2, alhoewel ik liever heb dat het er 2 zijn dan dat het misgaat, begrijp ik je bezorgdheid wel een beetje :D

Wanneer hoor je wat meer?

Groetjes MB2005.

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    MB2005: Ik ga 17 mei 's avonds weer naar de VK en hoop dat we dan meer weten! Voel je je al wat zekerder? Probeer vooral te genieten want die 40 weken vliegen voorbij!

Gr Otje

17. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi, ja dit soort verhalen doen me goed hoor!

Spannend zeg voor jou, dan lijkt 17 mei nog zo ver weg he?

Groetjes MB2005.

18. Nathalie76

4 apr 2006
    51
    0
    0
    hoi,

ik heb 4 zoontjes en bij alle 4 is alles goed gegaan.geen mk tussendoor gehad enzo tot maart,toen was ik ongepland(lees:door de pil)zwanger geraakt en 22 maart bleek het na 3 echo's toch een mk.ik heb in 6 jaar tijd 4 kinderen gekregen zonder problemen in de zwangerschappen en nu bij de 5e liep het mis.....helaas.maar ik zeg je,het is bij mij 4x achter elkaar goed gegaan.

heel veel geluk met je zwangerschap meisje.geniet ervan.als het mis gaat heb je er in ieder geval tot die tijd van genoten.ga er gewoon van uit dat het goed gaat.wees onbezorgd en lekker zwanger..............

doei

19. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Er zijn gelukkig een heleboel positieve verhalen. Ik ben zwanger van de derde. De eerste twee is prima gegaan, ik heb nog nooit een miskraam gehad, van de tweede was ik in een keer zwnager, en nu van de derde ook. Ik ben nu vijf weken, dus nog wel heel pril.Kan toch nog van alles gebeuren, maar ik geniet er ook gewoon van.
    Daarom, probeer ervan te genieten, want deze meeste zwangerschappen verlopen gewoon goed, het lijkt af en toe anders.
    Laat je ongerustheid niet de overhand krijgen, dat zou jammer zijn, want ik vond en vind nog steeds dat zwanger zijn heel bijzonder is.

groetjes en geniet ervan, Patricia

20. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik wordt echt blij van jullie verhalen, en ik denk een aantal die ook zo bezorgd zijn ook :D Ik durf ook al meer te genieten :D (helemaal als ik net een tukkie gedaan heb omdat ik zo moe ben :D , zoals nu net dus :D ).

Dus iedereen met leuk nieuws, blijven posten hoor en als ik verder zwanger ben en ons beebje in me handen heb zal ik ook weer positieve berichten posten voor de net zwangeren!

Groetjes MB2005.

Deel Deze Pagina