owww ik moet het even kwijt, normaal voor mijn zwangerschap huilde ik echt nooit om dingen en zat ook niet heel erg snel ergens mee ofzo. zo erg dat ik echt dacht oke is dit wel goed. met me eerste zwangerschap ook totaal geen last van hormonen. MAAR nu serieus ik kan de hele dag door huilen word niet goed van mezelf! en het word erger en erger. soms zo erg dan weet ik niet eens waarom en moet ik tegelijkertijd daardoor lachen... meer mensen hier last van en vertel me alsjeblieft dat dit overgaat. na vandaag ben ik bijna depri van mezelf
hoi, ik heb hier ook enorm veel last van, eigenlijk al vanaf het begin van mijn zwangerschap en nu nog steeds, niet iedere dag, week of maand maar toch voor mijn gevoel teveel. ik kan heel slecht tegen spanning waar ik voor mijn zwangerschap helemaal geen last van had. ik hoop dat het na mijn zwangerschap weer over is want soms herken ik mijzelf niet meer terug en dat maakt mij weer onzeker of mijn man mij straks nog wel wil want ben ik nog wel de vrouw waar hij ooit verliefd op is geworden. ik hoop dat je je weg erin kunt vinden succes
o ik maak me ook echt om alles druk!!! ik maak me niet druk of me vriend me nog wel leuk blijft vinden hoor...dat komt wel goeed haha moe jij je ook niet te druk om make hoor meid