Hallo allemaal, Ik heb besloten dat ik het pendelen weer wil gaan oppakken. Lees dit eerst voordat je een aanvraag verzend: - ik pendel via een foto (van jou alleen), dit doe ik omdat ik dan een vele duidelijkere pendel krijg. - ook wil ik graag weten of je al kinderen hebt of niet en wat hun geslacht is (dit vraag ik omdat ik altijd via de pendel alle kinderen doorkrijg, ik ik kan ook kijken hoeveel kids jij totaal krijgt) - de foto moet van jou alleen zijn, anders kan de pendel dingen van de ander door geven. - een naam en geboorte datum heb ik NIET nodig - ik pendel op tijden, krijg ik buiten de tijd een aanvraag dan word deze meteen verwijderd. - wacht rustig op antwoord, ook ik doe dit als hobby en heb ook een gezin en werk. - jou foto blijft geheim en word meteen net zoals je pb gewist nadat ik je aanvraag behandelt heb. kortom ik ga er heel stikt en vertrouwelijk mee om! - ik pendel alleen voor jou dus niet voor familie, vrienden ect... willen zij dit ook zullen ze zelf een gebruikersnaam ect... moeten aanmaken. - ik pendel alleen voor personen die al 3 maanden of langer lid zijn (dit om misbruik te voorkomen) - laat een pendel uitslag nooit je leven beheersen, zie het als een "spel" - heb je vragen mbt tot het pendelen via foto wat ik doe stuur me dan even een pb onder het onderwerp "vraag over pendel" - abonneren kun door op onderwerp tool (rechts boven aan pagina) te klinken en dan zie je abonneren op onderwerp staan, hier kun je dan op klikken ****Hoe stuur je een foto**** je gaat naar de internet site waar je je foto hebt staan bijvoorbeeld hyves, facebook, photobucket ect.... dan kun je 2 dingen doen: OPTIE 1: - je kopieert de link in de adresbalk en plakt de link in het pb. LET OP:deze optie werkt niet altijd! OPTIE 2: - je klikt met de linker muisknop op de foto die je mij wilt sturen, dan krijg je een grijze rechthoek, dan kijk je helemaal onderaan en dan zie je eigenschappen. dan klik je op eigenschappen en dan komt er een ander grijs schermpje. op dit grijze schermpje staat links in het midden ongeveer: adres (url) en daar achter staat de link deze selecteer je en dan kopieer je hem. deze link wat je gekopieerd hebt plak je dan in je pb en KLAAR.
De pendel uitslagen: Juist: 43 Onjuist: 31 Deels juist: 8 Dit zijn de uitslagen die ik nog had van voor ik stopte begin dit jaar, het is natuurlijk niet geheel compleet gezien niet iedereen laat weten of het klopt ja of nee.
****Vanavond (6augustus) mogen er van 19.00 tot 20.30 uur aanvragen gedaan worden**** speciaal voor de dames die overdag niet hier aanwezig
***tot 10uur (7 augustus) mogen er aanvragen gedaan worden*** Let op: alleen lezen niet reageren in dit topic, dit om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Heb je vragen pb me dan even met als onderwerp "vraag over pendel"
*** tot 19.30uur (7 augustus) mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub mijn eerste bericht voor je een aanvraag stuurd
*** tot 17.00 uur (8 augustus) mogen er aanvragen gestuurd worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen.
***tot 18.00 uur (9 augustus mogen er aanvragen gedaan worden)*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen.
***tot 13.30uur (10 augustus) mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen.
***tot 21.00uur (10 augustus) mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen. De aanvragen die vandaag worden gedaan zal ik wss morgen behandelen, maar pin je er niet op vast
***tot 21.00uur (12 augustus) mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen.
***tot 12.00uur (13 augustus)mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen. #krijg ik buiten de tijd aanvragen dan worden deze zonder reactie terug meteen verwijderd#
***tot 15.00uur (22 augustus)mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen. #krijg ik buiten de tijd aanvragen dan worden deze zonder reactie terug meteen verwijderd# Ik weet nog niet wanner ik reageer kan vandaag zijn of later deze week.
***tot 20.00uur (25 augustus)mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen #krijg ik buiten de tijd aanvragen dan worden deze zonder reactie terug meteen verwijderd# Ik weet nog niet wanner ik reageer kan vandaag zijn of later
***tot 11.45 (2 september)mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen #krijg ik buiten de tijd aanvragen dan worden deze zonder reactie terug meteen verwijderd, ook incomplete aanvragen worden zonder reactie terug verwijderd.# Lukt een foto niet zet hem dan in je eigen album op het forum profiel Ik weet nog niet wanner ik reageer kan vandaag zijn of later
**~*~**Niet reageren, enkel lezen!!**~*~** In overleg met alle pendelaars hebben we besloten een pendel stop in te lassen waarom??? Dat kun je in de onderstaande link lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/383026-algemene-pendelstop.html Sorry, voor diegene die wel hun best doen om zich aan onze voorwaarden te houden! Voor de andere hoop ik dat er in het vervolg eerst goed gelezen wordt, voor je een pb stuurt. Zo houden wij dit niet langer vol! **~*~**Niet reageren, enkel lezen!!**~*~**
***tot 11.00 (12 september)mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen daar staat alles in wat je moet weten. #krijg ik buiten de tijd aanvragen dan worden deze zonder reactie terug meteen verwijderd, ook incomplete aanvragen worden zonder reactie terug verwijderd. Vanaf nu ga ik niet meer alle Energie erin steken om een foto te krijgen zorg er voor dat de foto of in je album staat op zwangerschapspagina(in jou eigen profiel) of zorg voor een goede link# Lukt een foto niet zet hem dan in je eigen album op het forum profiel, lukt dit ook echt niet stuur me dan even een pb Ik weet nog niet wanneer ik reageer kan vandaag zijn of later dus wacht rustig af tot dat ik zelf reageer.
***tot 13.15 (17 september)mogen er aanvragen gedaan worden*** Lees aub voor je een aanvraag stuurt het eerste bericht goed, dit om misverstanden te voorkomen daar staat alles in wat je moet weten. #krijg ik buiten de tijd aanvragen dan worden deze zonder reactie terug meteen verwijderd, ook incomplete aanvragen worden zonder reactie terug verwijderd. Vanaf nu ga ik niet meer alle Energie erin steken om een foto te krijgen zorg er voor dat de foto of in je album staat op zwangerschapspagina(in jou eigen profiel) of zorg voor een goede link# Lukt een foto niet zet hem dan in je eigen album op het forum profiel, lukt dit ook echt niet stuur me dan even een pb Ik weet nog niet wanneer ik reageer kan vandaag zijn of later dus wacht rustig af tot dat ik zelf reageer.
hallo allemaal, ik last heel even een pauze in gezien ik het gewoon ontzettend druk heb en mijn hoofd er even niet naar staat. zodra ik mijn rust weer gevonden heb dan laat ik het jullie hier weten! tot snel.