Hallo dames, Vandaag voor het eerst een echo gehad...dacht zelf 9,6 te zijn maar voor nu 9,5 (zat er dichtbij!) en 2,98 cm!! Hartje klopte mooi en alles is goed. Super bijzonder om dat kleine mensje te zien, en was al druk bezig! Nog steeds onwerkelijk maar ga nu echt genieten! Ben zo gelukkig en dat wilde ik even met jullie delen. Groeten Louan!
THNX meiden!!! Wonderbaarlijk gewoon, ik voel me prima behalve vermoeid. Dan is het best raar te geloven dat je zwanger bent. En dan zie je opeens de baby in beeld, beentjes strekken en al flink aan het bewegen, geweldig! Lach is niet van mn gezicht weg te halen hihihi grtjesss!!
Geweldig he? Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad... Het was de eerste weken heel abstract en door de verschrikkelijke kwaaltjes helemaal niet zo genieten... Maar de aanblik van die kleine heeft mijn hele eerste trimester een stuk fleuriger gemaakt! Ik dacht 9 + 5 te zijn, maar ben iets terug gezet naar 9 + 2 met een kop/stuit-lengte van 2,80 cm. Gefeliciteerd met dat prachtige bolletje! Mag ik stiekem ook even mijn echo-foto spammen? Als je het stom vind moet je maar even een gil geven hoor!
Oooooh wat een mooie echo's meiden!!! Ik hoop donderdag ook zo'n mooi plaatje te hebben! Ben dan tussen de 9+2 en de 9+5!
Oh wat leuk... zo was mijn tweede echo ook, zo mooi, een klein beertje! Kon het ook niet geloven, groeit het echt in mijn lijf? Merk er niks van (op wat nare klachtjes na ) haha. Geniet ervan!!
Mooie echo's meiden!! Nee de kwaaltjes vind ik ook niet zo heeeeel erg, zolang het maar lekker goed groeit!!! genier ervan..