gestript met 38+4 door de gyneacoloog. Had toen 1 cm ontsluiting en de baby was al ingedaald. met 38+6 zou er een ballon geplaatst worden om met 39 weken in te leiden en toen had ik 3 cm ontsluiting (ballon was niet meer nodig om de dag erna in te leiden). De VK heeft me toen weer gestript en ongeveer 1 uur later begonnen de weeen en begon te bevalling alsnog spontaan.
Gestript met 39.1 door de gyn, toen had ik 2cm ontsluiting. Binnen het uur kreeg ik de eerste weeën en bijna 24 uur later een dochter! Vond het strippen door de gyn wel vrij pijnlijk
Ik sta onder controle van de gynaecoloog. Ben benieuwd wanneer zr willen kijken. Bij mijn andere twee kinderen onder controle vk maar die praktijk keek absoluut niet eerder dan met 41 weken.
Met 38+0 gestript, vanwege ernstige bi. Ik had al 3cm ontsluiting.. maar het heeft alleen flink gerommelt toen. Met 38+3 nog een keer gestript om 9:30u. Bmm was nu volledig verweekt en ruime 3cm ontsluiting. Vanaf 12:30u lichte weeen en toen ging het ineens rap. 17:00u was zoonlief er! Als ik die dag niet zou bevallen zou ik dagen later worden ingeleid. Gelukkig was dat niet nodig
Bij mijn 1e gestript met 41 weken en bij de 2e met 40 weken. Allebei de keren gebeurde het dat diezelfde avond nog mijn vliezen braken maar vervolgens geen weeen. Na 24 uur aan de weeënopwekkers en na nog eens 24 uur weeen pas de baby in mijn armen. Mocht er hier ooit nog een 3e komen wil ik niet meer gestript worden. Dat deed bij mij meer kwaad dan goed helaas.